Houndeye

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Utworzył nową stronę „{{IstotyInfo |grafika=Houndeye.jpg |grupa=Xen |pochodzenie=b.d. |rasa=b.d. |bronie=fala dźwiękowa |dubbing= |projektant=Ted Backman |byt=monster_houndeye }} ...”)
 
m (Ciekawostki: ort.)
Linia 13: Linia 13:
 
*Houndeye był jedną z niewielu istot, które prawie nie zmieniły wyglądu od pierwszych szkiców <ref>Raising the Bar (s.13)</ref>
 
*Houndeye był jedną z niewielu istot, które prawie nie zmieniły wyglądu od pierwszych szkiców <ref>Raising the Bar (s.13)</ref>
 
*We wczesnych wersjach stworzenia te nazywano Roundeye <ref>Raising the Bar</ref>
 
*We wczesnych wersjach stworzenia te nazywano Roundeye <ref>Raising the Bar</ref>
*Według Teda Becmana, projektanta Houndeye'a, inspiracją był dla niego wielki pręgowany kot, z trzema nogami, żyjący w sąsiedztwie jego domu, w czasach jego dzieciństwa.
+
*Według Teda Backmana, projektanta Houndeye'a, inspiracją był dla niego wielki pręgowany kot, z trzema nogami, żyjący w sąsiedztwie jego domu, w czasach jego dzieciństwa.
  
 
==Galeria==
 
==Galeria==

Wersja z 17:08, 6 sie 2009

  1. PATRZ Szablon:Istota

Houndeye to pozaziemski gatunek, który został teleportowany z Xen podczas Incydentu w Black Mesa. Pierwszy raz pojawia się w rozdziale trzecim Half-Life - Unforeseen Consequences.

Spis treści

Anatomia

Houndeye posiadają trzy nogi. Ich ciało jest zwarte, szerokie z przodu i zwężające się ku tyłowi. Nie mają oddzielnej głowy, zamiast tego, z przodu posiadają duże oko złożone (niczym u owadów) chronione powieką. Ich otwór gębowy znajduje się na brzuchu, w pobliżu oka. Skóra ma zielono-żółte zabarwienie z poprzecznymi, niebieskimi pasami na grzebiecie.

Zachowanie

Houndeye najczęściej przebywają w grupach. W pojedynkę nie stanowią zagrożenia, jednak w większej grupie potrafią być niebezpieczne. Pojedyncze osobniki często uciekają na widok nieprzyjaciela i zwabiają go do reszty stada. Ich jedyną bronią jest atak polegający na wysyłaniu silnych fal dźwiękowych. Poruszają się w sposób zbliżony do psów, wydają też podobne dźwięki. Są stworzeniami mięsożernymi, co jest widoczne w jednej ze scen w Half-Life: Blue Shift, gdzie zjadają martwe ciało strażnika. Możliwe, że są padlinożercami.

Ciekawostki

  • Houndeye był jedną z niewielu istot, które prawie nie zmieniły wyglądu od pierwszych szkiców [1]
  • We wczesnych wersjach stworzenia te nazywano Roundeye [2]
  • Według Teda Backmana, projektanta Houndeye'a, inspiracją był dla niego wielki pręgowany kot, z trzema nogami, żyjący w sąsiedztwie jego domu, w czasach jego dzieciństwa.

Galeria

Przypisy

  1. Raising the Bar (s.13)
  2. Raising the Bar