Ravenholm
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m (grafiki) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Stub-opis|wiecej informacji, zdjecia}} | {{Stub-opis|wiecej informacji, zdjecia}} | ||
{{Lokacja infobox | {{Lokacja infobox | ||
− | |grafika= | + | |grafika=Ravenholm2.jpg |
|okres=[[Powstanie]] | |okres=[[Powstanie]] | ||
|powstanie=przed wojną siedmiogodzinną | |powstanie=przed wojną siedmiogodzinną | ||
Linia 7: | Linia 7: | ||
|grupa=Rebelianci | |grupa=Rebelianci | ||
|polozenie=Nieużytki | |polozenie=Nieużytki | ||
− | |mapy= | + | |mapy= |
− | + | od d1_town_01 do d1_town_05 | |
− | + | ||
|projektanci=<span></span> | |projektanci=<span></span> | ||
*Viktor Antonov (concept art) | *Viktor Antonov (concept art) | ||
Linia 23: | Linia 22: | ||
==Historia== | ==Historia== | ||
− | + | Gdy [[Kombinat]] zapanował w miastach, ludzie zaczęli uciekać na wieś, gdzie obce formy życia przejęły ziemski ekosystem. Ci, którzy myśleli o obaleniu rządów [[Wallace Breen|Breena]], uciekali przed jego zemstą właśnie do Ravenholm. Kombinat, dowiedziawszy się o tym, zaczyna regularne bombardowania miasteczka. Na miejscowość ciągle spadały pociski z [[headcrab]]ami. Ludzie nie byli w stanie się obronić przed całą chmarą atakujących headcrabów, i już zmutowanych ludzi. Praktycznie wszyscy mieszkańcy zostali zamienieni w zombi wszelkiej maści lub zginęli. W tej mieścinie ocalała w sumie tylko jedna osoba - [[Ojciec Grigori]] który jest prawdopodobnie prawosławnym proboszczem tutejszej miejscowości. Dzięki niemu miasto te jest pełne pułapek na zombie- samochody na linach, ogniska, wiatraki na silnikach. Pomoże on [[Gordon Freeman|Gordonowi]] uciec z "nawiedzonego miasta" przez kopalnie znajdującą się niedaleko cerkwi. Sam Ojciec zostaje tutaj i ukrywa się w krypcie. Nie znamy jego dalszych losów. | |
− | Gdy [[Kombinat]] zapanował w miastach, ludzie zaczęli uciekać na wieś, gdzie obce formy życia przejęły ziemski ekosystem. Ci, którzy myśleli o obaleniu rządów [[Wallace | + | |
== Infrastruktura == | == Infrastruktura == | ||
− | |||
Infrastruktura przypomina wygladem typowe miasteczka z państw byłego ZSRR. Posiada wiele domów podobnych do blokow mieszkalnych, fabryki, cerkiew i cmentarz w pobliżu. Atmosfera miejsca jest pełna mroku. Oprocz wron na poczatku i ojca [[Ojciec Grigori|Grigori]] nie widać żadnego śladu życia. Budynki sa opustoszałe. Wszedzie postepujace widmo rozkładu i puste kapsuły z headcrabami. Miejsce niegoscinne dla żadnej ziemskiej formy życia. | Infrastruktura przypomina wygladem typowe miasteczka z państw byłego ZSRR. Posiada wiele domów podobnych do blokow mieszkalnych, fabryki, cerkiew i cmentarz w pobliżu. Atmosfera miejsca jest pełna mroku. Oprocz wron na poczatku i ojca [[Ojciec Grigori|Grigori]] nie widać żadnego śladu życia. Budynki sa opustoszałe. Wszedzie postepujace widmo rozkładu i puste kapsuły z headcrabami. Miejsce niegoscinne dla żadnej ziemskiej formy życia. | ||
+ | ==Galeria== | ||
+ | <gallery> | ||
+ | Plik:Ravenholm.jpg | ||
+ | Plik:Ravenholmsign.png | ||
+ | </gallery> | ||
{{Lokacje}} | {{Lokacje}} | ||
[[Kategoria:Lokacje z Half-Life 2]] | [[Kategoria:Lokacje z Half-Life 2]] |
Wersja z 16:24, 5 gru 2009
Ravenholm | |
Okres w grze | Powstanie |
Powstanie | przed wojną siedmiogodzinną |
Przynależność | Rebelianci |
Położenie | Nieużytki |
Informacje techniczne | |
Mapy | od d1_town_01 do d1_town_05 |
Projektanci |
|
Ravenholm - jest to stare górnicze miasteczko w okolicy City 17.
Historia
Gdy Kombinat zapanował w miastach, ludzie zaczęli uciekać na wieś, gdzie obce formy życia przejęły ziemski ekosystem. Ci, którzy myśleli o obaleniu rządów Breena, uciekali przed jego zemstą właśnie do Ravenholm. Kombinat, dowiedziawszy się o tym, zaczyna regularne bombardowania miasteczka. Na miejscowość ciągle spadały pociski z headcrabami. Ludzie nie byli w stanie się obronić przed całą chmarą atakujących headcrabów, i już zmutowanych ludzi. Praktycznie wszyscy mieszkańcy zostali zamienieni w zombi wszelkiej maści lub zginęli. W tej mieścinie ocalała w sumie tylko jedna osoba - Ojciec Grigori który jest prawdopodobnie prawosławnym proboszczem tutejszej miejscowości. Dzięki niemu miasto te jest pełne pułapek na zombie- samochody na linach, ogniska, wiatraki na silnikach. Pomoże on Gordonowi uciec z "nawiedzonego miasta" przez kopalnie znajdującą się niedaleko cerkwi. Sam Ojciec zostaje tutaj i ukrywa się w krypcie. Nie znamy jego dalszych losów.
Infrastruktura
Infrastruktura przypomina wygladem typowe miasteczka z państw byłego ZSRR. Posiada wiele domów podobnych do blokow mieszkalnych, fabryki, cerkiew i cmentarz w pobliżu. Atmosfera miejsca jest pełna mroku. Oprocz wron na poczatku i ojca Grigori nie widać żadnego śladu życia. Budynki sa opustoszałe. Wszedzie postepujace widmo rozkładu i puste kapsuły z headcrabami. Miejsce niegoscinne dla żadnej ziemskiej formy życia.