Counter-Strike: Global Offensive
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(Gra została wydana) |
(→Karabiny: Poprawiono listę karabinów) |
||
(Nie pokazano 10 wersji utworzonych przez 6 użytkowników) | |||
Linia 5: | Linia 5: | ||
|wydawca=[[Valve Software]] | |wydawca=[[Valve Software]] | ||
|dystrybucja=[[Steam]], Xbox Live Arcade, PlayStation Network | |dystrybucja=[[Steam]], Xbox Live Arcade, PlayStation Network | ||
− | |data wydania=21 | + | |data wydania=21 sierpnia 2012 |
− | |nośniki=[[Steam]], Xbox Live Arcade, PlayStation Network | + | |nośniki=[[Steam]], [[wpl:Xbox Live|Xbox Live Arcade]], [[wpl:PlayStation Network|PlayStation Network]] |
− | |gatunek= | + | |gatunek=FPS ('''F'''irst '''P'''erson '''S'''hooter) |
|tryb gry=Multiplayer | |tryb gry=Multiplayer | ||
|platforma=Microsoft Windows, Mac OS X, Xbox 360, PlayStation 3 | |platforma=Microsoft Windows, Mac OS X, Xbox 360, PlayStation 3 | ||
Linia 21: | Linia 21: | ||
}} | }} | ||
− | '''Counter-Strike: Global Offensive''' | + | '''Counter-Strike: Global Offensive''' – najnowsza odsłona serii Counter-Strike, stworzona przez [[Valve Corporation]] i studio Hidden Path. Została wydana 21 sierpnia 2012 roku. Nabyć ją można jedynie przez dystrybucję cyfrową przy pomocy [[Steam]], [[wpl:Xbox Live|XBLA]] i [[wpl:PlayStation Network|PSN]]. Rozgrywka nie różni się od tej z [[Counter-Strike|poprzednich części]], polega bowiem na walce [[Terroryści|terrorystów]] z [[Antyterroryści|antyterrorystami]]. |
==Historia== | ==Historia== | ||
Linia 32: | Linia 32: | ||
==Zawartość== | ==Zawartość== | ||
===Bronie=== | ===Bronie=== | ||
+ | |||
+ | {| class="{{{class|}}}" style="background-color: {{{bgColor|transparent}}}; width: {{{width|75%}}}" | ||
+ | | width="60%" align="left" valign="top" | | ||
+ | |||
====Pistolety==== | ====Pistolety==== | ||
*[[Glock]] | *[[Glock]] | ||
Linia 40: | Linia 44: | ||
*[[Elites]] | *[[Elites]] | ||
*[[Tec-9]] | *[[Tec-9]] | ||
+ | *[[CZ75-Auto]] (opcjonalne) | ||
+ | *[[USP-S]] (opcjonalne) | ||
+ | |||
+ | | width="40%" align="left" valign="top" | | ||
====Strzelby==== | ====Strzelby==== | ||
Linia 47: | Linia 55: | ||
*[[MAG-7]] | *[[MAG-7]] | ||
− | ==== | + | |} |
− | + | ||
− | + | {| class="{{{class|}}}" style="background-color: {{{bgColor|transparent}}}; width: {{{width|75%}}}" | |
− | + | | width="60%" align="left" valign="top" | | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
====Karabiny==== | ====Karabiny==== | ||
− | *[[Galil|Galil AR]] | + | *[[Galil|Galil AR]] (poza nazwą nie różni się od starego Galila) |
*[[AK-47]] | *[[AK-47]] | ||
*[[SSG 08]] (zamiast [[Scout]]) | *[[SSG 08]] (zamiast [[Scout]]) | ||
Linia 64: | Linia 69: | ||
*[[FAMAS]] | *[[FAMAS]] | ||
*[[M4A1|M4A4]] (poza nazwą i brakiem tłumika nie różni się od M4A1) | *[[M4A1|M4A4]] (poza nazwą i brakiem tłumika nie różni się od M4A1) | ||
+ | *[[M4A1-S]] (opcjonalne) | ||
*[[Steyr AUG]] | *[[Steyr AUG]] | ||
*[[SCAR-20]] (zamiast [[SG 550]]) | *[[SCAR-20]] (zamiast [[SG 550]]) | ||
+ | |||
+ | | width="40%" align="left" valign="top" | | ||
+ | |||
+ | ====Pistolety maszynowe==== | ||
+ | *[[MAC-10]] | ||
+ | *[[MP7]] (zamiast [[MP5]]) | ||
+ | *[[UMP45]] | ||
+ | *[[PP-Bizon]] | ||
+ | *[[P90]] | ||
+ | *[[MP9]] (zamiast [[TMP]]) | ||
+ | |||
+ | |} | ||
====Karabiny Maszynowe==== | ====Karabiny Maszynowe==== | ||
Linia 81: | Linia 99: | ||
====Sprzęt==== | ====Sprzęt==== | ||
− | * W Meczu uproszczonym pancerz jest darmowy, a w Meczu turniejowym trzeba zapłacić za niego 650$ (1000$ razem z hełmem) | + | * W Meczu uproszczonym [[Kamizelka i hełm|pancerz]] jest darmowy, a w Meczu turniejowym trzeba zapłacić za niego 650$ (1000$ razem z hełmem). |
− | * W Meczu uproszczonym [[Zestaw do rozbrajania]] posiada każdy Antyterrorysta. W Meczu turniejowym trzeba na niego wydać | + | * W Meczu uproszczonym [[Zestaw do rozbrajania]] posiada każdy Antyterrorysta. W Meczu turniejowym trzeba na niego wydać 400$. |
− | * Nowym dodatkiem jest [[Zeus x27]] | + | * Nowym dodatkiem jest [[Zeus x27]]. Jest to paralizator który umożliwia oddanie jednego, śmiercionośnego za każdym trafieniem, strzału. Za zabójstwo z tej broni otrzymamy 1000$. |
====Mapy==== | ====Mapy==== | ||
− | W dniu wydania | + | W dniu wydania '''''Counter-Strike: Global Offensive''''' zawierał 16 oficjalnych map. 8 z nich to stare mapy w odświeżonej wersji, a reszta to nowe mapy stworzone do nowego trybu Arsenał. |
*[[Aztec]] (Podkładanie Bomby) | *[[Aztec]] (Podkładanie Bomby) | ||
*[[Dust]] (Podkładanie Bomby) | *[[Dust]] (Podkładanie Bomby) | ||
Linia 107: | Linia 125: | ||
*[[Vertigo]] (Podkładanie Bomby) dodano 1 października 2012 | *[[Vertigo]] (Podkładanie Bomby) dodano 1 października 2012 | ||
− | === | + | ===Organizacje=== |
− | + | W '''''Global Offensive''''' występuje 14 różnych organizacji. Część z nich jest nowa, inne są znane z poprzednich wersji gry. | |
− | + | ||
− | + | ||
− | *[[Mecz turniejowy]] | + | {| class="{{{class|}}}" style="background-color: {{{bgColor|transparent}}}; width: {{{width|75%}}}" |
+ | | width="50%" align="left" valign="top" | | ||
+ | |||
+ | ====Terroryści==== | ||
+ | *[[Anarchist]] | ||
+ | *[[Balkan]] | ||
+ | *[[Elite Crew]] | ||
+ | *[[Phoenix Connexion]] | ||
+ | *[[Pirate]] | ||
+ | *[[Professional]] | ||
+ | *[[Separatist]] | ||
+ | |||
+ | | width="50%" align="left" valign="top" | | ||
+ | |||
+ | ====Antyterroryści==== | ||
+ | *[[Groupe D'Intervention Gendarmerie Nationale|GIGN]] | ||
+ | *[[GSG-9 Der Bundespolizei|GSG-9]] | ||
+ | *[[Israel Defense Force|IDF]] | ||
+ | *[[Federal Bureau of Investigation|FBI]] | ||
+ | *[[Special Air Service|SAS]] | ||
+ | *[[US Navy Seals|SEAL Team 6]] | ||
+ | *[[Special Weapons And Tactics|SWAT]] | ||
+ | |||
+ | |} | ||
+ | |||
+ | === Tryby gry === | ||
+ | ==== Mecz klasyczny ==== | ||
+ | *[[Mecz turniejowy]] (ang. ''Competitive'') | ||
:Klasyczny mecz. Odbywa się w dwóch dobrze znanych trybach: [[Podkładanie Bomby]] i [[Odbicie Zakładników]]. Za pancerz trzeba zapłacić, ogień przyjacielski jest włączony a kolizja z członkami drużyny jest włączona. Popularne mapy w tym trybie to między innymi: [[Aztec]], [[Dust]], [[Dust2]], [[Inferno]], [[Nuke]], [[Train]], [[Office]], [[Italy]]. | :Klasyczny mecz. Odbywa się w dwóch dobrze znanych trybach: [[Podkładanie Bomby]] i [[Odbicie Zakładników]]. Za pancerz trzeba zapłacić, ogień przyjacielski jest włączony a kolizja z członkami drużyny jest włączona. Popularne mapy w tym trybie to między innymi: [[Aztec]], [[Dust]], [[Dust2]], [[Inferno]], [[Nuke]], [[Train]], [[Office]], [[Italy]]. | ||
− | ==== | + | *[[Mecz uproszczony]] (ang. ''Casual'') |
− | *[[Demolka]] ( | + | :Tryb ten ma kilka różnic w stosunku do poprzedniego. W tym meczu automatycznie otrzymuje się pancerz, ogień przyjacielski jest wyłączony, gracz otrzymuje połowę kwoty za zabójstwo, kolizja z członkami drużyny jest wyłączona. |
− | :Demolka | + | |
+ | ==== Pozostałe ==== | ||
+ | * [[Demolka]] (ang. ''Arsenal: Demolition'') | ||
+ | : Demolka to nowy tryb gry, który jest rozgrywany na bardzo małych mapach z jednym [[Bombside|bombsidem]] położonym na środku mapy. Cele są jasne: Terroryści muszą podłożyć bombę na środku mapy, zaś antyterrorysci muszą im w tym przeszkodzić. W trakcie rundy za zabicie każdego z przeciwników gracz otrzymuje nagrodę w postaci broni na następną rundę. Każda zdobyta nagroda zastępuje poprzednią. Tryb rozgrywany jest między innymi na mapach [[Lake]] i [[St. Marc]]. | ||
+ | |||
+ | * [[Wyścig zbrojeń]] (ang. ''Arms Race'') | ||
+ | : Valve dawno zapowiadało dodanie wsparcia dla znanego wszystkim moda o nazwie GunGame. Wyścig zbrojeń jest właśnie tym trybem gry. Każdy z graczy po zabiciu przeciwnika otrzymuje nową broń. Runda kończy się gdy gracz z najwyższym poziomem (złoty nóż) zabije innego gracza. Wyścig zbrojeń można między innymi na mapach: [[Baggage]] i [[Shoots]]. Obie mapy są bardzo małe a gra na nich jest bardzo dynamiczna. Gracze otrzymują ochronę na każde 3 sekundy po odrodzeniu. | ||
+ | |||
+ | * [[Deathmatch]] | ||
+ | : Klasyczny tryb deathmatch. Gracz po dołączeniu spawnuje się w losowym miejscu mapy i może za darmo kupować dowolne bronie. Za zabójstwa otrzymuje punkty, które decydują o tym, kto wygrywa mecz. Liczba uzyskanych punktów zależy od użytej broni. Po śmierci następuje natychmiastowe odrodzenie, a cały mecz trwa równo 10 minut. | ||
+ | |||
+ | == Nowości == | ||
+ | * Ulepszona grafika, | ||
+ | * duży nacisk na rozgrywkę pięciu na pięciu graczy, | ||
+ | * dodanie podkładu muzycznego odpowiadającego aktualnej sytuacji na mapie, | ||
+ | * dodano Mecz uproszczony i Mecz turniejowy, | ||
+ | * nowe tryby gry, | ||
+ | * dodanie nowych organizacji, | ||
+ | * udoskonalenie rozmiaru postaci i hitboxów, | ||
+ | * wsparcie dla dedykowanych serwerów (tylko PC i MAC), | ||
+ | * matchmaking oparty na umiejętnościach graczy, | ||
+ | * celownik, HUD i VGUI zostały ulepszone, | ||
+ | * radio zostało zaktualizowane tak, że każda organizacja mówi w swoim ojczystym języku, | ||
+ | * jeśli gracz jest martwy to może zająć miejsce bota, | ||
+ | * dodano nowe komendy głosowe. Dodatkowo głos jest zmienny w zależności od mapy, | ||
+ | * nie można już wybrać frakcji którą chce się grać. Każda frakcja jest przypisana do konkretnej mapy, | ||
+ | * przebudowano sposób przyznawania pieniędzy. | ||
− | |||
− | |||
==Osiągnięcia== | ==Osiągnięcia== | ||
{{main|Lista osiągnięć w grze Counter-Strike: Global Offensive}} | {{main|Lista osiągnięć w grze Counter-Strike: Global Offensive}} | ||
W '''''Counter-Strike: Global Offensive''''', gracze mogą zdobyć w sumie 167 osiągnięć. Większość z nich jest identyczna lub nieznacznie różniąca się od tych z [[Counter-Strike: Source]] (większość nowych osiągnięć pochodzi z trybów Wyścig zbrojeń i Demolka). | W '''''Counter-Strike: Global Offensive''''', gracze mogą zdobyć w sumie 167 osiągnięć. Większość z nich jest identyczna lub nieznacznie różniąca się od tych z [[Counter-Strike: Source]] (większość nowych osiągnięć pochodzi z trybów Wyścig zbrojeń i Demolka). | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
==Rozwój== | ==Rozwój== | ||
Linia 143: | Linia 196: | ||
==Ciekawostki== | ==Ciekawostki== | ||
− | * | + | * ''Counter-Strike: Global Offensive'' został zapowiedziany 12 sierpnia 2011, 12 lat (dokładnie 146 miesięcy lub 4,444 dni) od czasu premiery ''[[Counter-Strike]]'' jako modyfikacji(12 Czerwiec 1999). |
− | * W | + | * W przeciwieństwie do poprzedniczek, [[Antyterroryści]] nie mogli kupić żadnych broni z opcjonalnym tłumikiem. Aktualizacja [[Arms Deal]] z 14 sierpnia przywróciła ten stan rzeczy poprzez dodanie do gry karabinka [[M4A1-S]] i pistoletu [[USP-S]]. |
+ | * Menu zakupów oparto na porcie oryginalnego ''Counter-Strike'' na konsolę Xbox. | ||
+ | * To jedyna gra z serii ''Counter-Strike'', która od organizacji PEGI otrzymała klasyfikację 18+. | ||
+ | * W przeciwieństwie do innych gier z serii ''Counter-Strike'', kolor drużyny Terrorystów uległ zmianie - jest on ciemnożółty, z lekką nutą pomarańczowego, podczas gdy w poprzednich grach był on czerwony. | ||
* [[Kurczaki]], mimo nieobecności w ''Counter-Strike: Source'', występują w ''Global Offensive''. | * [[Kurczaki]], mimo nieobecności w ''Counter-Strike: Source'', występują w ''Global Offensive''. | ||
Aktualna wersja na dzień 20:28, 5 wrz 2015
Counter-Strike: Global Offensive | |
Producent | Valve Corporation, Hidden Path |
Wydawca | Valve Software |
Dystrybucja | Steam, Xbox Live Arcade, PlayStation Network |
Data wydania | 21 sierpnia 2012 |
Nośniki | Steam, Xbox Live Arcade, PlayStation Network |
Gatunek | FPS (First Person Shooter) |
Tryb gry | Multiplayer |
Platforma | Microsoft Windows, Mac OS X, Xbox 360, PlayStation 3 |
Silnik | Source |
Kontrolery | klawiatura i mysz, gamepad |
Gra po grze | |
Poprz. gra | Counter-Strike: Source |
Counter-Strike: Global Offensive – najnowsza odsłona serii Counter-Strike, stworzona przez Valve Corporation i studio Hidden Path. Została wydana 21 sierpnia 2012 roku. Nabyć ją można jedynie przez dystrybucję cyfrową przy pomocy Steam, XBLA i PSN. Rozgrywka nie różni się od tej z poprzednich części, polega bowiem na walce terrorystów z antyterrorystami.
Spis treści |
[edytuj] Historia
Pierwszy trailer i gameplay pojawił się 26 sierpnia 2011 na PAX Prime 2011, a następnego dnia ukazało się 6 screenów. Początek betatestów zapowiedziano wtedy na koniec 2011 roku i tzw. ściśle zamknięte testy rozpoczęły się 30 listopada 2011[1], jednak wskutek niepochlebnych opinii profesjonalnych graczy, Valve poświęciło jeszcze trochę czasu na modyfikację podstawowych elementów rozgrywki i po długim okresie ciszy beta zaczęła się na dobre w lutym 2012[2]. Na tym etapie zaproszenia dostawali najaktywniejsi gracze ze społeczności Counter-Strike'a (łącznie 7000). Wkrótce później 2000 kluczy wysłano do fanowskich serwisów poświęconych CS'owi.
22 lutego 2012 roku Valve umieściło w Internecie ankietę , w której wszyscy gracze mogli określić swoje umiejętności grania w Counter-Strike'a i specyfikację swojego sprzętu. Z powstałej w ten sposób bazy danych producent wybierał w regularnych odstępach czasu grupy graczy, którzy otrzymywali klucze do bety[3].
14 sierpnia 2012 Valve dało dostęp do bety osobom które zamówiły grę w przedsprzedaży. 21 sierpnia gra została oficjalnie wydana.
[edytuj] Zawartość
[edytuj] Bronie
[edytuj] Pistolety |
[edytuj] Strzelby |
[edytuj] Karabiny |
[edytuj] Pistolety maszynowe |
[edytuj] Karabiny Maszynowe
[edytuj] Wyposażenie
[edytuj] Granaty
[edytuj] Sprzęt
- W Meczu uproszczonym pancerz jest darmowy, a w Meczu turniejowym trzeba zapłacić za niego 650$ (1000$ razem z hełmem).
- W Meczu uproszczonym Zestaw do rozbrajania posiada każdy Antyterrorysta. W Meczu turniejowym trzeba na niego wydać 400$.
- Nowym dodatkiem jest Zeus x27. Jest to paralizator który umożliwia oddanie jednego, śmiercionośnego za każdym trafieniem, strzału. Za zabójstwo z tej broni otrzymamy 1000$.
[edytuj] Mapy
W dniu wydania Counter-Strike: Global Offensive zawierał 16 oficjalnych map. 8 z nich to stare mapy w odświeżonej wersji, a reszta to nowe mapy stworzone do nowego trybu Arsenał.
- Aztec (Podkładanie Bomby)
- Dust (Podkładanie Bomby)
- Dust2 (Podkładanie Bomby)
- Inferno (Podkładanie Bomby)
- Nuke (Podkładanie Bomby)
- Train (Podkładanie Bomby)
- Italy (Odbicie Zakładników)
- Office (Odbicie Zakładników)
- Baggage (Wyścig zbrojeń)
- Shoots (Wyścig zbrojeń)
- Shorttrain (Demolka)
- Bank (Demolka)
- Lake (Demolka)
- Safehouse (Demolka)
- Sugarcane (Demolka)
- St. Marc (Demolka)
Od czasu premiery dodano jak na razie jedną nową mapę i jedną odświeżoną wersję mapy:
- Monastery (Wyścig zbrojeń) dodano 1 października 2012
- Vertigo (Podkładanie Bomby) dodano 1 października 2012
[edytuj] Organizacje
W Global Offensive występuje 14 różnych organizacji. Część z nich jest nowa, inne są znane z poprzednich wersji gry.
[edytuj] Terroryści |
[edytuj] Antyterroryści |
[edytuj] Tryby gry
[edytuj] Mecz klasyczny
- Mecz turniejowy (ang. Competitive)
- Klasyczny mecz. Odbywa się w dwóch dobrze znanych trybach: Podkładanie Bomby i Odbicie Zakładników. Za pancerz trzeba zapłacić, ogień przyjacielski jest włączony a kolizja z członkami drużyny jest włączona. Popularne mapy w tym trybie to między innymi: Aztec, Dust, Dust2, Inferno, Nuke, Train, Office, Italy.
- Mecz uproszczony (ang. Casual)
- Tryb ten ma kilka różnic w stosunku do poprzedniego. W tym meczu automatycznie otrzymuje się pancerz, ogień przyjacielski jest wyłączony, gracz otrzymuje połowę kwoty za zabójstwo, kolizja z członkami drużyny jest wyłączona.
[edytuj] Pozostałe
- Demolka (ang. Arsenal: Demolition)
- Demolka to nowy tryb gry, który jest rozgrywany na bardzo małych mapach z jednym bombsidem położonym na środku mapy. Cele są jasne: Terroryści muszą podłożyć bombę na środku mapy, zaś antyterrorysci muszą im w tym przeszkodzić. W trakcie rundy za zabicie każdego z przeciwników gracz otrzymuje nagrodę w postaci broni na następną rundę. Każda zdobyta nagroda zastępuje poprzednią. Tryb rozgrywany jest między innymi na mapach Lake i St. Marc.
- Wyścig zbrojeń (ang. Arms Race)
- Valve dawno zapowiadało dodanie wsparcia dla znanego wszystkim moda o nazwie GunGame. Wyścig zbrojeń jest właśnie tym trybem gry. Każdy z graczy po zabiciu przeciwnika otrzymuje nową broń. Runda kończy się gdy gracz z najwyższym poziomem (złoty nóż) zabije innego gracza. Wyścig zbrojeń można między innymi na mapach: Baggage i Shoots. Obie mapy są bardzo małe a gra na nich jest bardzo dynamiczna. Gracze otrzymują ochronę na każde 3 sekundy po odrodzeniu.
- Klasyczny tryb deathmatch. Gracz po dołączeniu spawnuje się w losowym miejscu mapy i może za darmo kupować dowolne bronie. Za zabójstwa otrzymuje punkty, które decydują o tym, kto wygrywa mecz. Liczba uzyskanych punktów zależy od użytej broni. Po śmierci następuje natychmiastowe odrodzenie, a cały mecz trwa równo 10 minut.
[edytuj] Nowości
- Ulepszona grafika,
- duży nacisk na rozgrywkę pięciu na pięciu graczy,
- dodanie podkładu muzycznego odpowiadającego aktualnej sytuacji na mapie,
- dodano Mecz uproszczony i Mecz turniejowy,
- nowe tryby gry,
- dodanie nowych organizacji,
- udoskonalenie rozmiaru postaci i hitboxów,
- wsparcie dla dedykowanych serwerów (tylko PC i MAC),
- matchmaking oparty na umiejętnościach graczy,
- celownik, HUD i VGUI zostały ulepszone,
- radio zostało zaktualizowane tak, że każda organizacja mówi w swoim ojczystym języku,
- jeśli gracz jest martwy to może zająć miejsce bota,
- dodano nowe komendy głosowe. Dodatkowo głos jest zmienny w zależności od mapy,
- nie można już wybrać frakcji którą chce się grać. Każda frakcja jest przypisana do konkretnej mapy,
- przebudowano sposób przyznawania pieniędzy.
[edytuj] Osiągnięcia
Osobny artykuł: Lista osiągnięć w grze Counter-Strike: Global Offensive
W Counter-Strike: Global Offensive, gracze mogą zdobyć w sumie 167 osiągnięć. Większość z nich jest identyczna lub nieznacznie różniąca się od tych z Counter-Strike: Source (większość nowych osiągnięć pochodzi z trybów Wyścig zbrojeń i Demolka).
[edytuj] Rozwój
Global Offensive zaczynał jako port gry Counter-Strike: Source na konsolę Xbox 360. Produkcją zajmował się Hidden Path Entertainment. Podczas developingu Valve zauważyło możliwość przekształcenia portu w pełną grę i rozwoju rozgrywki Counter-Strike'a. Prace nad Global Offensive rozpoczęto w marcu 2010, a ujawniono je ponad rok później - 12 sierpnia 2011 roku.
[edytuj] Ciekawostki
- Counter-Strike: Global Offensive został zapowiedziany 12 sierpnia 2011, 12 lat (dokładnie 146 miesięcy lub 4,444 dni) od czasu premiery Counter-Strike jako modyfikacji(12 Czerwiec 1999).
- W przeciwieństwie do poprzedniczek, Antyterroryści nie mogli kupić żadnych broni z opcjonalnym tłumikiem. Aktualizacja Arms Deal z 14 sierpnia przywróciła ten stan rzeczy poprzez dodanie do gry karabinka M4A1-S i pistoletu USP-S.
- Menu zakupów oparto na porcie oryginalnego Counter-Strike na konsolę Xbox.
- To jedyna gra z serii Counter-Strike, która od organizacji PEGI otrzymała klasyfikację 18+.
- W przeciwieństwie do innych gier z serii Counter-Strike, kolor drużyny Terrorystów uległ zmianie - jest on ciemnożółty, z lekką nutą pomarańczowego, podczas gdy w poprzednich grach był on czerwony.
- Kurczaki, mimo nieobecności w Counter-Strike: Source, występują w Global Offensive.
[edytuj] Galeria
[edytuj] Oficjalne screenshoty
[edytuj] Trailery
[edytuj] Zobacz także
[edytuj] Przypisy
- ↑ Henry Winchester: Counter-Strike Global Offensive closed beta set to GO on November 30. PC Gamer, 21 listopada 2011 [dostęp 07-04-2012].
- ↑ Tom Senior: Counter-Strike: Global Offensive beta expands with new maps and weapons. PC Gamer, 21 lutego 2011 [dostęp 07-04-2012].
- ↑ Valve: Survey. Counterstrike Blog, 22 lutego 2011 [dostęp 07-04-2012].
[edytuj] Linki zewnętrzne
| |||||
Inne gry |
Counter-Strike · Counter-Strike: Condition Zero · Condition Zero Deleted Scenes · Counter-Strike: Source · Counter-Strike: Global Offensive |
||||
Inne produkty |
Steam · The Orange Box · Portal 2 - The Final Hours · Source Filmmaker · Source SDK |
||||
Silniki |
|||||
Demonstracje |
Get Your Free TVs! · Source Particle Benchmark · Half-Life 2: Lost Coast · |
||||
Anulowane |
Prospero · Half-Life 2 Beta · Episode Three · Return to Ravenholm |
||||
Powiązane |
Codename: Gordon · Portal ARG · PotatoFoolsDay ARG · Team Fortress Arcade |
||||
Usługi |