Stacja kolejowa City 17
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(Utworzył nową stronę „{{Lokacja infobox |grafika=D1_trainstation_0200010.jpg |okres=Powstanie |powstanie=data nieznana |zniszczenie=podczas Powstania |grupa=Kombinat |p...”)
następna edycja →
Wersja z 12:31, 6 lip 2010
Stacja kolejowa City 17 | |
Okres w grze | Powstanie |
Powstanie | data nieznana |
Zniszczenie | podczas Powstania |
Przynależność | Kombinat |
Położenie | City 17 |
Informacje techniczne | |
Mapy |
|
Projektanci |
|
Stacja kolejowa City 17 osobowa stacja kolejowa używana przez Kombinat do przewozu ludzi między miastami i do Nova Prospekt, pierwsza lokacja w Half-Life'ie 2. Gordon Freeman trafia na nią po rozmowie z G-Manem w rozdziale Punkt Wejścia. Budynek występuje też w rozdziałach "Pamiętny Dzień" i Pierwszy Antyobywatel.
Opis
Nie jest to jedyna stacja kolejowa w City 17 i prawdopodobnie nie najważniejsza, o czym świadczy niewielki ruch we wnętrzu. Pod szklanym dachem znajduje się kilka peronów, przy których zatrzymują się stare i przerdzewiałe pociągi osobowe, przywożące mieszkańców innych miast, którzy udali się w podróż z własnej woli lub pod przymusem. Pasażerów wita nagranie doktora Breena płynące z jednego z kilku Breencastów. Funkcjonariusze Civil Protection instruują niektórych zmierzających do bramek obywateli, aby zostawili bagaże. Prawdopodobnie nie wracają one do właścicieli.
Dalej znajduje się korytarz prowadzący do poczekalni, w którym wywieszone są tablice z planami przyjazdów i odjazdów (sugerujące istnienie innych ponumerowanych miast takich jak City 13, 15 i 16). Z poczekalni idzie się do punktu kontrolnego obstawionego przez Civil Protection, skąd wiodą trzy drogi - na plac przed stacją kolejową, czyli do wyjścia, na peron, przy którym stoją Razor Trainy i do pokoju przesłuchań, gdzie trafia Gordon i spotyka się z Barneyem Calhounem i doktorem Kleinerem. Droga na zewnątrz (w czasie wizyty Gordona zablokowana przez funkcjonariuszy) prowadzi przez główną halę dworca, w której umieszczono dystrybutory żywności i inny Breencast. Po lewej stronie pomieszczenia jest przejście do korytarza prowadzącego bezpośrednio przed dworzec.
Główne |
|
Autostrada 17 · Black Mesa East · Most · Cytadela · City 14 · City 17 · Stacja kolejowa City 17 · Kanały · Wybrzeże · Nadświat Kombinatu · Magazyn Kombinatu · Stocznie · Laboratorium Kleinera · Latarnia morska · Nowa Mała Odessa · Nova Prospekt · Overwatch Nexus · Ravenholm · Nadbrzeżna baza · Stacja 6 · Stacja 7 · Stacja 8 · Stacja 12 · Podziemne przejścia · Obozowisko Vortigauntów · Nieużytki |
|
Air Exchange · Borealis · City 40 · City 49 · Fabryki Kombinatu · Kraken Base · Manhack Arcade · Św. Olga · Skyscraper · Weather Control |
|
Rdzeń Cytadeli · Podziemia City 17 · Szpital · Kolej przemysłowa |
|
Borealis · Peryferie · Kopalnia Zwycięstwa · White Forest Rocket Facility · Okolice White Forest · Zajazd White Forest |
|
Aperture Science Enrichment Center · Centrala · Centrum wydłużonej relaksacji · Fabryka wieżyczek · Generator neurotoksyny · Komora centralnej SI · Pomieszczenie wydłużonej relaksacji · Spalarnia · Szyby testowe (09 i 02) · Tory testowe |