Fast zombie

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(rozbudowa)
(Wygląd)
 
(Nie pokazano 12 wersji utworzonych przez 9 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 +
<ikony>hl2</ikony>
 
{{Stub}}
 
{{Stub}}
 
 
{{Istota infobox  
 
{{Istota infobox  
 
|grafika=Fast zombie.jpg
 
|grafika=Fast zombie.jpg
Linia 13: Linia 13:
 
*npc_fastzombie
 
*npc_fastzombie
 
*npc_fastzombie_torso}}
 
*npc_fastzombie_torso}}
 
 
'''Fast zombie''' jest efektem połączenia [[Fast Headcrab]]a z ludzkim gospodarzem. W przeciwieństwie do swych pobratymców jest bardzo szybki i zwinny. Nie zadaje zbyt wielkich obrażeń, ale w grupie potrafi być dosyć groźny. Po raz pierwszy występuje w [[Half-Life 2|Half-Life'ie 2]]
 
'''Fast zombie''' jest efektem połączenia [[Fast Headcrab]]a z ludzkim gospodarzem. W przeciwieństwie do swych pobratymców jest bardzo szybki i zwinny. Nie zadaje zbyt wielkich obrażeń, ale w grupie potrafi być dosyć groźny. Po raz pierwszy występuje w [[Half-Life 2|Half-Life'ie 2]]
  
 
== Wygląd ==
 
== Wygląd ==
Szybkie zombie są wątlejsze niż inne typy. Transformacja w ich wypadku przebiegła bardzo nieprzyjemnie - są obdarte ze skóry, pozbawione niektórych elementów ciała i większości organów (miejscami widać gołe kości). Nie do końca jest pewna przyczyna tego stanu. Albo spowodowały to toksyny emitowane przez headcraba, albo, jeśli przyjąć bardziej makabryczną formę wydarzeń, żywiciel sam sobie to zrobił (będąc kierowanym przez headcraba).
+
Szybkie zombie są wątlejsze niż inne typy. Transformacja w ich wypadku przebiegła bardzo nieprzyjemnie - są obdarte ze skóry, pozbawione niektórych elementów ciała i większości organów (miejscami widać gołe kości). Nie do końca jest pewna przyczyna tego stanu. Albo spowodowały to toksyny emitowane przez headcraba, co bardziej makabryczne ofiara zrobiła to sobie sama, albo, sądząc po braku 'dzioba' u [[Fast headcrab|fast headcrabów]], żerują one na już przegnitych ciałach pozostawionych przez inne headcraby.
  
Od innych zombie odróżnia go umiejętność wspinania się i szybkiego przemieszczania. Dzięki temu mogą atakować z zaskoczenia, dostając się na dachy budynków. Głośno zawodzą podczas ataku, zaś w stanie spoczynku wydają odgłosy przypominające gaworzenie. Choć atakując stoją na dwóch nogach i są wyprostowane, to w chwilach spokoju są mocno przygarbione, a biegnąc, używają wszystkich czterech kończyn. Pazury są dluższe niż u [[Standard Zombie|zwykłego zombie]]. Podobnie jak u niego, tors może przetrwać oddzielenie od nóg.  
+
Od innych zombie odróżnia je umiejętność wspinania się i szybkiego przemieszczania. Dzięki temu mogą atakować z zaskoczenia, dostając się na dachy budynków. Głośno zawodzą i warczą podczas ataku, zaś w stanie spoczynku wydają odgłosy przypominające gaworzenie. Choć atakując stoją na dwóch nogach i są wyprostowane, to w chwilach spokoju są mocno przygarbione, a biegnąc używają wszystkich czterech kończyn. Pazury są dluższe niż u [[Standard Zombie|zwykłego zombie]]. Podobnie jak u nich, tors może przetrwać oddzielenie od nóg.
  
 
== Zachowanie ==
 
== Zachowanie ==
Linia 27: Linia 26:
  
 
== Ciekawostki ==
 
== Ciekawostki ==
W początkowych fazach tworzenia gry, fast zombie były efektem połączenia headcraba z [[Combine Assassin]]em lub [[Alien Assassin]]em, którzy to zostali wycięci z wersji finalnej.
+
*W początkowych fazach tworzenia gry, fast zombie były efektem połączenia headcraba z [[Combine Assassin]]em lub [[Alien Assassin]]em, którzy to zostali wycięci z wersji finalnej.
 +
*Po raz pierwszy spotykamy Fast Zombie w rozdziale [[„Nie chodzimy już do Ravenholm...”]].
  
 
== Galeria ==
 
== Galeria ==
Linia 33: Linia 33:
 
Plik:Fast_zombie_concept.jpg | Concept art
 
Plik:Fast_zombie_concept.jpg | Concept art
 
</gallery>
 
</gallery>
 
  
 
{{Istoty}}
 
{{Istoty}}
Linia 40: Linia 39:
 
[[Kategoria: Istoty z Half-Life 2: Episode One]]
 
[[Kategoria: Istoty z Half-Life 2: Episode One]]
 
[[Kategoria: Istoty z Half-Life 2: Episode Two]]
 
[[Kategoria: Istoty z Half-Life 2: Episode Two]]
 +
 +
[[overwiki:Fast Zombie]]

Aktualna wersja na dzień 10:09, 15 sie 2016

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

Fast zombie

Fast zombie.jpg
Okres występowania Powstanie
Przynależność Xen
Rasa zombie
Bronie pazury
Informacje techniczne
Projektant Ted Backman
Byt
  • npc_fastzombie
  • npc_fastzombie_torso

Fast zombie jest efektem połączenia Fast Headcraba z ludzkim gospodarzem. W przeciwieństwie do swych pobratymców jest bardzo szybki i zwinny. Nie zadaje zbyt wielkich obrażeń, ale w grupie potrafi być dosyć groźny. Po raz pierwszy występuje w Half-Life'ie 2

Spis treści

[edytuj] Wygląd

Szybkie zombie są wątlejsze niż inne typy. Transformacja w ich wypadku przebiegła bardzo nieprzyjemnie - są obdarte ze skóry, pozbawione niektórych elementów ciała i większości organów (miejscami widać gołe kości). Nie do końca jest pewna przyczyna tego stanu. Albo spowodowały to toksyny emitowane przez headcraba, co bardziej makabryczne ofiara zrobiła to sobie sama, albo, sądząc po braku 'dzioba' u fast headcrabów, żerują one na już przegnitych ciałach pozostawionych przez inne headcraby.

Od innych zombie odróżnia je umiejętność wspinania się i szybkiego przemieszczania. Dzięki temu mogą atakować z zaskoczenia, dostając się na dachy budynków. Głośno zawodzą i warczą podczas ataku, zaś w stanie spoczynku wydają odgłosy przypominające gaworzenie. Choć atakując stoją na dwóch nogach i są wyprostowane, to w chwilach spokoju są mocno przygarbione, a biegnąc używają wszystkich czterech kończyn. Pazury są dluższe niż u zwykłego zombie. Podobnie jak u nich, tors może przetrwać oddzielenie od nóg.

[edytuj] Zachowanie

Ataki pojedynczych fast zombie nie są zbyt groźne, więc, zapewne z tego powodu, najczęściej występują w grupach od trzech do czterech. Nie są też zbyt odporne - jeden celny strzał ze strzelby wystarczy, aby pozbyć się delikwenta. Porządne wycelowanie jest jednak trudne, gdyż zombie prawie cały czas pozostają w ruchu, a podczas biegu są naprawdę szybkie. W walce z dużymi grupami dobrze sprawdza się pistolet maszynowy.

Walcząc na dachach fabryk w Ravenholm można przewidzieć z której strony się pojawią obserwując rynny po których się wspinają. Zaczynają grzechotać i poruszać się na boki coraz gwałtowniej. Poza tym można je łatwo zlokalizować śledząc charakterystyczne ryki.

[edytuj] Ciekawostki

[edytuj] Galeria