(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(ikony, interwiki) |
(+grafika) |
||
Linia 25: | Linia 25: | ||
Grafika:Chell concept portal 2.jpg|Projekt Chell dla [[Portal 2]]. | Grafika:Chell concept portal 2.jpg|Projekt Chell dla [[Portal 2]]. | ||
Grafika:Chell concept portal 2 side.jpg|Widok z boku | Grafika:Chell concept portal 2 side.jpg|Widok z boku | ||
+ | Grafika:Chell 5F00 progress.jpg|Render 3D projektu | ||
</gallery> | </gallery> | ||
Wersja z 18:12, 16 paź 2010
Chell | |
![]() | |
Przynależność | Aperture Science |
Pozycja | królik doświadczalny |
Wygląd i zdolności | |
Pochodzenie | Ziemia |
Rasa | człowiek, biała |
Kolor oczu | szaroniebieskie |
Kolor włosów | czarne |
Obsługa | Handheld Portal Device |
Informacje techniczne | |
Dubbing | brak |
Model/ka | Alésia Glidewell |
Nie jesteś dobrym człowiekiem. Wiesz o tym, prawda?
Chell jest głównym bohaterką gry Portal. Jej wygląd sugeruje wiek 20-30 lat. Jest pochodzenia mieszanego lub latynoskiego. W grze nosi pomarańczowy kombinezon i chodzi boso z protezami Advanced Knee Replacement przyczepionych do kolan, które pozwalają jej spadać z dużych wysokości bez otrzymywania obrażeń.
Galeria
Concept arty
Projekt Chell dla Portal 2.
Postacie z uniwersum Half-life'a