Chell
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m |
(Dodano wiek.) |
||
Linia 19: | Linia 19: | ||
{{Cytat|Nie jesteś dobrym człowiekiem. Wiesz o tym, prawda?|[[GLaDOS]]}} | {{Cytat|Nie jesteś dobrym człowiekiem. Wiesz o tym, prawda?|[[GLaDOS]]}} | ||
− | '''Chell''' jest główną bohaterką gry [[Portal]] i [[Portal 2]]. | + | '''Chell''' jest główną bohaterką gry [[Portal]] i [[Portal 2]]. Ma dokładnie 20 lat co sugeruje karta z [[Centrum wydłużonej relaksacji]] (ur. 2 marca 1976, wygasa 2 marca 1996, co jest prawdopodobną datą początku wydarzeń z [[Portal|Portala]]. Jest pochodzenia mieszanego lub latynoskiego. W grze nosi pomarańczowy kombinezon i chodzi boso z [[Zaawansowany zamiennik stawu kolanowego|protezami]] przyczepionych do kolan, a potem w [[Buty wysokoupadkowe|specjalnych butach]], które pozwalają jej spadać z dużych wysokości bez otrzymywania obrażeń. Jest jedną z wielu osób biorących udział w testach [[Aperture Science]]. Akta Aperture charakteryzują ją jako wyjątkową wytrwałą i nieustępliwą w dążeniu do celu. Z tego powodu została wybrana przez [[Ratman]]a i wybudzona z komory relaksacyjnej w celu powstrzymania [[GLaDOS]]. |
W grze nigdy nie wymawia ani słowa, jednak kiedy zostanie uderzona w głowę krawędzią kostki obciążeniowej, stęknie z bólu. Z kwestii GLaDOS można wywnioskować, iż Chell została porzucona w dzieciństwie. | W grze nigdy nie wymawia ani słowa, jednak kiedy zostanie uderzona w głowę krawędzią kostki obciążeniowej, stęknie z bólu. Z kwestii GLaDOS można wywnioskować, iż Chell została porzucona w dzieciństwie. |
Wersja z 17:54, 7 lut 2014
Chell | |
Przynależność | Aperture Science |
Pozycja | obiekt testowy |
Wygląd i zdolności | |
Pochodzenie | Ziemia |
Rasa | człowiek, biała |
Kolor oczu | szaroniebieskie |
Kolor włosów | czarne |
Obsługa | Handheld Portal Device |
Informacje techniczne | |
Dubbing | brak |
Model/ka | Alésia Glidewell |
Nie jesteś dobrym człowiekiem. Wiesz o tym, prawda?
Chell jest główną bohaterką gry Portal i Portal 2. Ma dokładnie 20 lat co sugeruje karta z Centrum wydłużonej relaksacji (ur. 2 marca 1976, wygasa 2 marca 1996, co jest prawdopodobną datą początku wydarzeń z Portala. Jest pochodzenia mieszanego lub latynoskiego. W grze nosi pomarańczowy kombinezon i chodzi boso z protezami przyczepionych do kolan, a potem w specjalnych butach, które pozwalają jej spadać z dużych wysokości bez otrzymywania obrażeń. Jest jedną z wielu osób biorących udział w testach Aperture Science. Akta Aperture charakteryzują ją jako wyjątkową wytrwałą i nieustępliwą w dążeniu do celu. Z tego powodu została wybrana przez Ratmana i wybudzona z komory relaksacyjnej w celu powstrzymania GLaDOS.
W grze nigdy nie wymawia ani słowa, jednak kiedy zostanie uderzona w głowę krawędzią kostki obciążeniowej, stęknie z bólu. Z kwestii GLaDOS można wywnioskować, iż Chell została porzucona w dzieciństwie.
Ciekawostki
- Według jednej z teorii jej matką jest Caroline, asystentka Cave'a Johnsona. Możliwe, że Cave Johnson jest ojcem Chell.
Galeria
Concept arty
Projekt Chell dla Portal 2.