Dog
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(gruntowne redakcyjne) |
(Bot podmienia) |
||
Linia 5: | Linia 5: | ||
W Episode One pomógł Gordonowi i Alyx dostać się do Cytadeli przez rzucenie w jej kierunku samochodem w którym siedzieli. W Episode Two uratował Alyx od zabicia przez [[Advisor]]a. | W Episode One pomógł Gordonowi i Alyx dostać się do Cytadeli przez rzucenie w jej kierunku samochodem w którym siedzieli. W Episode Two uratował Alyx od zabicia przez [[Advisor]]a. | ||
− | {{ | + | {{Postacie}} |
[[Kategoria: Postacie z Half-Life 2]] | [[Kategoria: Postacie z Half-Life 2]] |
Wersja z 20:10, 19 lip 2009
Dog - robot, pupil Alyx Vance. Został dla niej stworzony przez jej ojca, Eliego Vance'a. Gracz poznaje go po raz pierwszy w rozdziale gry Half-Life 2 pt. Black Mesa East. Alyx umożliwia Gordonowi zabawę z nim przy pomocy działka grawitacyjnego. W dalszej części gry (Anticitizen One) Dog pomaga mu w ogarniętym walkami City 17 podnosząc fragment muru otaczającego Cytadelę i odsłaniając przejście do niej. Dog pomaga również przy niszczeniu różnych maszyn, a także usuwaniu przeszkód z drogi.
W Episode One pomógł Gordonowi i Alyx dostać się do Cytadeli przez rzucenie w jej kierunku samochodem w którym siedzieli. W Episode Two uratował Alyx od zabicia przez Advisora.
Postacie z uniwersum Half-life'a