Synth

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m
m
 
Linia 22: Linia 22:
 
Prawdopodobnie Synthy nie zawsze przybywają na Ziemię w pełni zmodyfikowane. W [[Cytadela|Cytadeli]] istnieją fabryki, w których zachodzi ten proces. Można na przykład zobaczyć [[stalker]]y, które na niższych poziomach budynku pracują nad Gunshipami.
 
Prawdopodobnie Synthy nie zawsze przybywają na Ziemię w pełni zmodyfikowane. W [[Cytadela|Cytadeli]] istnieją fabryki, w których zachodzi ten proces. Można na przykład zobaczyć [[stalker]]y, które na niższych poziomach budynku pracują nad Gunshipami.
  
Ich pancerz jest w dużej mierz odporny na ostrzał (z wyjątkiem [[Hunter]]a i [[Shield Scanner]]a) - uderzające w niego kule nie pozostawiają śladów i wydają dźwięk brzdęknięcia. Pancerz może zostać zerwany przy użyciu duzej siły, co zademonstrował [[Dog]] podczas walki ze [[Strider]]em w ''[[Half-Life 2: Episode Two|Episode Two]]''. Jedyną bronią efektywną w walce z dużymi Synthami są te z eksplodującą amunicją ([[Wyrzutnia rakiet (HL2)|wyrzutnia rakiet]], drugi tryb strzału [[Pistolet maszynowy|pistoletu maszynowego]] i [[Bomba Magnussona]]) i [[Kula energii|kule energii]].
+
Ich pancerz jest w dużej mierze odporny na ostrzał (z wyjątkiem [[Hunter]]a i [[Shield Scanner]]a) - uderzające w niego kule nie pozostawiają śladów i wydają dźwięk brzdęknięcia. Pancerz może zostać zerwany przy użyciu duzej siły, co zademonstrował [[Dog]] podczas walki ze [[Strider]]em w ''[[Half-Life 2: Episode Two|Episode Two]]''. Jedyną bronią efektywną w walce z dużymi Synthami są te z eksplodującą amunicją ([[Wyrzutnia rakiet (HL2)|wyrzutnia rakiet]], drugi tryb strzału [[Pistolet maszynowy|pistoletu maszynowego]] i [[Bomba Magnussona]]) i [[Kula energii|kule energii]].
  
 
{{Istoty}}
 
{{Istoty}}

Aktualna wersja na dzień 07:14, 1 gru 2019

Synth

All Synths.jpg
Okres występowania Okres przed Powstaniem i Powstanie
Przynależność Kombinat
Pochodzenie Sztucznie wyprodukowany
Rasa Cyborg
Bronie różne
Informacje techniczne
Projektant Ted Backman
Byt
  • npc_clawscanner
  • npc_combinedropship
  • npc_combinegunship
  • npc_hunter
  • npc_ministrider
  • npc_strider

Synthy zwane też jednostkami syntetycznymi to istoty pochodzenia pozaziemskiego, które zostały zmienione przez Kombinat w maszyny bojowe. Według oficjalnej definicji są to "samoreplikujące się roboty, które ewoluują", "utworzone, lub przejęte przez Kombinat podczas podbojów i wojen". Zawsze przybierają formę ogromnych istot przypominających nieco owady. Poza wyraźnie organicznymi elementami ciała, posiadają też mechaniczne modyfikacje, takie jak np. działa lub anteny.

Nie jest do końca jasne, które pokazane w serii Synthy są "prawdziwymi" gatunkami, pojmanymi z naturalnych środowisk i wyposażonymi dodatkowo przez Kombinat, a które zostały wyhodowane zupełnie sztucznie. Nie wiadomo też, czy przed przyłączeniem do Kombinatu były w pełni organiczne, czy też ich transformacja rozpoczęła się wcześniej.

Prawdopodobnie Synthy nie zawsze przybywają na Ziemię w pełni zmodyfikowane. W Cytadeli istnieją fabryki, w których zachodzi ten proces. Można na przykład zobaczyć stalkery, które na niższych poziomach budynku pracują nad Gunshipami.

Ich pancerz jest w dużej mierze odporny na ostrzał (z wyjątkiem Huntera i Shield Scannera) - uderzające w niego kule nie pozostawiają śladów i wydają dźwięk brzdęknięcia. Pancerz może zostać zerwany przy użyciu duzej siły, co zademonstrował Dog podczas walki ze Striderem w Episode Two. Jedyną bronią efektywną w walce z dużymi Synthami są te z eksplodującą amunicją (wyrzutnia rakiet, drugi tryb strzału pistoletu maszynowego i Bomba Magnussona) i kule energii.