Chell
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
| Chell | |
| | |
| Przynależność | Aperture Science |
| Pozycja | obiekt testowy |
| Wygląd i zdolności | |
| Pochodzenie | Ziemia |
| Rasa | człowiek, biała |
| Kolor oczu | szaroniebieskie |
| Kolor włosów | czarne |
| Obsługa | Handheld Portal Device |
| Informacje techniczne | |
| Dubbing | brak |
| Model/ka | Alésia Glidewell |
Nie jesteś dobrym człowiekiem. Wiesz o tym, prawda?
Chell jest główną bohaterką gry Portal i Portal 2. Jej wygląd sugeruje wiek 20-30 lat. Jest pochodzenia mieszanego lub latynoskiego. W grze nosi pomarańczowy kombinezon i chodzi boso z protezami Advanced Knee Replacement przyczepionych do kolan, które pozwalają jej spadać z dużych wysokości bez otrzymywania obrażeń. Jest jedną z wielu osób biorących udział w testach Aperture Science. Akta Aperture charakteryzują ją jako wyjątkową wytrwałą i nieustępliwą w dążeniu do celu. Z tego powodu została wybrana przez Ratmana i wybudzona z komory relaksacyjnej w celu powstrzymania GLaDOS. W grze nigdy nie wymawia ani słowa, jednak gdy zrzucimy na siebie kostkę (krawędzią) stęknie z bólu. W grze można wywnioskować iż Chell została porzucona w dzieciństwie.
Ciekawostki
- Najprawdopodobniej jej matką jest Caroline (czyli w pewnym sensie GLaDOS), asystentka Cave-a Johnson-a. Możliwe, że Cave Johnson jest ojcem Chell.
- GlaDOS, wielokrotnie wymawia sentencję, które mają wmówić Chell, że została porzucona przez rodziców.
Galeria
Concept arty
Projekt Chell dla Portal 2.


