Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(+grafika) |
(Anulowanie wersji nr 20338 utworzonej przez 212.160.175.254 (dyskusja) Wszystkie obiekty testowe były wybudzane po 20 latach. Podana jest tam data zahibernowania.) |
||
(Nie pokazano 11 wersji utworzonych przez 8 użytkowników) | |||
Linia 5: | Linia 5: | ||
|okres= | |okres= | ||
|grupa=[[Aperture Science]] | |grupa=[[Aperture Science]] | ||
− | |pozycja= | + | |pozycja=obiekt testowy |
|pochodzenie=Ziemia | |pochodzenie=Ziemia | ||
|rasa=człowiek, biała | |rasa=człowiek, biała | ||
Linia 19: | Linia 19: | ||
{{Cytat|Nie jesteś dobrym człowiekiem. Wiesz o tym, prawda?|[[GLaDOS]]}} | {{Cytat|Nie jesteś dobrym człowiekiem. Wiesz o tym, prawda?|[[GLaDOS]]}} | ||
− | '''Chell''' jest | + | '''Chell''' jest główną bohaterką gry [[Portal]] i [[Portal 2]]. Jej wygląd sugeruje wiek 20-30 lat. Jest pochodzenia mieszanego lub latynoskiego. W grze nosi pomarańczowy kombinezon i chodzi boso z [[Zaawansowany zamiennik stawu kolanowego|protezami]] przyczepionych do kolan, a potem w [[Buty wysokoupadkowe|specjalnych butach]], które pozwalają jej spadać z dużych wysokości bez otrzymywania obrażeń. Jest jedną z wielu osób biorących udział w testach [[Aperture Science]]. Akta Aperture charakteryzują ją jako wyjątkową wytrwałą i nieustępliwą w dążeniu do celu. Z tego powodu została wybrana przez [[Ratman]]a i wybudzona z komory relaksacyjnej w celu powstrzymania [[GLaDOS]]. |
+ | |||
+ | W grze nigdy nie wymawia ani słowa, jednak kiedy zostanie uderzona w głowę krawędzią kostki obciążeniowej, stęknie z bólu. Z kwestii GLaDOS można wywnioskować, iż Chell została porzucona w dzieciństwie. | ||
+ | |||
+ | ==Ciekawostki== | ||
+ | *Według jednej z teorii jej matką jest [[Caroline]], asystentka Cave'a Johnsona. Możliwe, że [[Cave Johnson]] jest ojcem Chell. | ||
+ | |||
==Galeria== | ==Galeria== | ||
− | + | ===Concept arty=== | |
+ | <gallery> | ||
+ | Plik:Chell concept portal 2.jpg|Projekt Chell dla [[Portal 2]]. | ||
+ | Plik:Chell concept portal 2 side.jpg|Widok z boku | ||
+ | Plik:Chell 5F00 progress.jpg |Render 3D projektu | ||
+ | </gallery> | ||
<gallery> | <gallery> | ||
− | + | Plik:Chell-etapy-chrono.jpg | Chronologiczne zestawienie projektów wyglądu Chell | |
− | + | Plik:Portal_2_chell_large.jpg | Ostateczna wersja | |
− | + | Plik:Nugwd.jpg | Chell na okładce Canard PC | |
</gallery> | </gallery> | ||
Aktualna wersja na dzień 21:34, 10 lut 2014
Chell | |
![]() | |
Przynależność | Aperture Science |
Pozycja | obiekt testowy |
Wygląd i zdolności | |
Pochodzenie | Ziemia |
Rasa | człowiek, biała |
Kolor oczu | szaroniebieskie |
Kolor włosów | czarne |
Obsługa | Handheld Portal Device |
Informacje techniczne | |
Dubbing | brak |
Model/ka | Alésia Glidewell |
Nie jesteś dobrym człowiekiem. Wiesz o tym, prawda?
Chell jest główną bohaterką gry Portal i Portal 2. Jej wygląd sugeruje wiek 20-30 lat. Jest pochodzenia mieszanego lub latynoskiego. W grze nosi pomarańczowy kombinezon i chodzi boso z protezami przyczepionych do kolan, a potem w specjalnych butach, które pozwalają jej spadać z dużych wysokości bez otrzymywania obrażeń. Jest jedną z wielu osób biorących udział w testach Aperture Science. Akta Aperture charakteryzują ją jako wyjątkową wytrwałą i nieustępliwą w dążeniu do celu. Z tego powodu została wybrana przez Ratmana i wybudzona z komory relaksacyjnej w celu powstrzymania GLaDOS.
W grze nigdy nie wymawia ani słowa, jednak kiedy zostanie uderzona w głowę krawędzią kostki obciążeniowej, stęknie z bólu. Z kwestii GLaDOS można wywnioskować, iż Chell została porzucona w dzieciństwie.
[edytuj] Ciekawostki
- Według jednej z teorii jej matką jest Caroline, asystentka Cave'a Johnsona. Możliwe, że Cave Johnson jest ojcem Chell.
[edytuj] Galeria
[edytuj] Concept arty
Projekt Chell dla Portal 2.