Konsul
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(drobe poprawki) |
(poprawiony infobox) |
||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
<ikony>hl2beta|combine</ikony> | <ikony>hl2beta|combine</ikony> | ||
{{Szablon:Stub}} | {{Szablon:Stub}} | ||
| − | {{ | + | {{Postac infobox |
|grafika=250px-Consul.jpg | |grafika=250px-Consul.jpg | ||
| − | |okres= | + | |okres=<span></span> |
| − | |grupa=[[Kombinat]] | + | *[[Incydent w Black Mesa]] |
| − | + | *[[Powstanie]] | |
| − | + | |grupa=[[Kombinat]] | |
| − | + | ||
| − | + | ||
|projektant=<span></span> | |projektant=<span></span> | ||
| + | |pozycja=Przywódca Ziemii | ||
| + | |oczy=czarne | ||
| + | |pochodzenie=Ziemia | ||
| + | |rasa=człowiek, biała | ||
| + | |wlosy=siwe | ||
| + | |obsluga= | ||
| + | |model=<span></span> | ||
*[[Ted Backman]] | *[[Ted Backman]] | ||
*[[Dhabih Eng]] | *[[Dhabih Eng]] | ||
| + | |dubbing=''brak'' | ||
| + | |projektant= | ||
|byt= }} | |byt= }} | ||
{{Cytat|"They call him the Consul now. It worked fine for him. He speaks for the Combine; he shares in their power. As for the rest of us..."|[[Eli Maxwell]]}} | {{Cytat|"They call him the Consul now. It worked fine for him. He speaks for the Combine; he shares in their power. As for the rest of us..."|[[Eli Maxwell]]}} | ||
Wersja z 12:59, 10 gru 2010
| Konsul | |
| |
| Okres życia | |
| Przynależność | Kombinat |
| Pozycja | Przywódca Ziemii |
| Wygląd i zdolności | |
| Pochodzenie | Ziemia |
| Rasa | człowiek, biała |
| Kolor oczu | czarne |
| Kolor włosów | siwe |
| Informacje techniczne | |
| Dubbing | brak |
| Model/ka | |
"They call him the Consul now. It worked fine for him. He speaks for the Combine; he shares in their power. As for the rest of us..."
Konsul - postać wycięta z finalnej wersji Half-Life 2. Pierwowzór Wallace Breena.
Ogólnie
- W wersji beta gry Breen nie był znany, jako "Administrator", ale jako "Konsul".
- Postać Konsula była wzorowana na postaci Big Brother z Orwellowskiej powieści zatytułowanej Rok 1984.
- W trakcie gry, Konsul miał się stać nieśmiertelny z pomocą systemu podtrzymywania życia Kombinatu, ale gracz nie wiedział o tym widząc na monitorze tylko twarz przemawiającego Konsula. Istnieją plotki, jakoby Valve miało wykorzystać ten pomysł w Half-Life 2: Episode Two i przenieść umysł Breena do ciała Advisora.
- W plikach Half-Life 2 Beta można znaleźć tylko model posągu Konsula i popiersie wykorzystywane do Breencast.
- W WC Mappack można znaleźć wersję beta biura Konsula w cytateli. Biuro jest widoczne także w konceptach Viktora Antonova.
Postacie z uniwersum Half-life'a


