Konsul
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(drobe poprawki) |
m (redakcyjne, linki do Wikipedii) |
||
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
<ikony>hl2beta|combine</ikony> | <ikony>hl2beta|combine</ikony> | ||
{{Szablon:Stub}} | {{Szablon:Stub}} | ||
− | {{ | + | {{Postac infobox |
− | |grafika=250px-Consul.jpg | + | | grafika = 250px-Consul.jpg |
− | |okres= | + | | okres = <span></span> |
− | |grupa=[[Kombinat]] | + | * [[Incydent w Black Mesa]] |
− | |pochodzenie=Ziemia | + | * [[Powstanie]] |
− | |rasa=człowiek, biała | + | | grupa = [[Kombinat]] |
− | | | + | | projektant = <span></span> |
− | | | + | | pozycja = Przywódca Ziemii |
− | | | + | | oczy = czarne |
+ | | pochodzenie = Ziemia | ||
+ | | rasa = człowiek, biała | ||
+ | | wlosy = siwe | ||
+ | | obsluga = | ||
+ | | model = <span></span> | ||
*[[Ted Backman]] | *[[Ted Backman]] | ||
*[[Dhabih Eng]] | *[[Dhabih Eng]] | ||
− | |byt= }} | + | | dubbing = ''brak'' |
+ | | projektant = | ||
+ | | byt = | ||
+ | }} | ||
{{Cytat|"They call him the Consul now. It worked fine for him. He speaks for the Combine; he shares in their power. As for the rest of us..."|[[Eli Maxwell]]}} | {{Cytat|"They call him the Consul now. It worked fine for him. He speaks for the Combine; he shares in their power. As for the rest of us..."|[[Eli Maxwell]]}} | ||
− | '''Konsul''' | + | '''Konsul''' – postać wycięta z finalnej wersji ''[[Half-Life 2]]''. Pierwowzór [[Wallace Breen]]a. |
== Ogólnie == | == Ogólnie == | ||
− | *W wersji beta gry Breen nie był znany | + | * W wersji beta gry Breen nie był znany jako „Administrator”, ale jako „Konsul”. |
− | *Postać Konsula była wzorowana na postaci [ | + | * Postać Konsula była wzorowana na postaci [[wpl:Wielki Brat|Wielkiego Brata]] z Orwellowskiej powieści zatytułowanej „[[wpl:Rok 1984|Rok 1984]]”. |
− | *W trakcie gry | + | * W trakcie gry Konsul miał się stać nieśmiertelny z pomocą systemu podtrzymywania życia [[Kombinat]]u, ale gracz nie wiedział o tym, widząc na monitorze tylko twarz przemawiającego Konsula. Istnieją plotki, jakoby Valve miało wykorzystać ten pomysł w ''[[Half-Life 2: Episode Two]]'' i przenieść umysł Breena do ciała [[Advisor]]a. |
− | *W plikach [[Half-Life 2 Beta]] można znaleźć tylko model posągu Konsula i popiersie wykorzystywane do [[Breencast]]. | + | * W plikach ''[[Half-Life 2 Beta]]'' można znaleźć tylko model posągu Konsula i popiersie wykorzystywane do [[Breencast]]ów. |
− | *W WC Mappack można znaleźć wersję beta biura Konsula w cytateli. Biuro jest widoczne także w konceptach [[Viktor Antonov|Viktora Antonova]]. | + | * W WC Mappack można znaleźć wersję beta biura Konsula w cytateli. Biuro jest widoczne także w konceptach [[Viktor Antonov|Viktora Antonova]]. |
{{Postacie}} | {{Postacie}} |
Aktualna wersja na dzień 19:26, 5 cze 2019
Konsul | |
Okres życia | |
Przynależność | Kombinat |
Pozycja | Przywódca Ziemii |
Wygląd i zdolności | |
Pochodzenie | Ziemia |
Rasa | człowiek, biała |
Kolor oczu | czarne |
Kolor włosów | siwe |
Informacje techniczne | |
Dubbing | brak |
Model/ka |
"They call him the Consul now. It worked fine for him. He speaks for the Combine; he shares in their power. As for the rest of us..."
Konsul – postać wycięta z finalnej wersji Half-Life 2. Pierwowzór Wallace Breena.
[edytuj] Ogólnie
- W wersji beta gry Breen nie był znany jako „Administrator”, ale jako „Konsul”.
- Postać Konsula była wzorowana na postaci Wielkiego Brata z Orwellowskiej powieści zatytułowanej „Rok 1984”.
- W trakcie gry Konsul miał się stać nieśmiertelny z pomocą systemu podtrzymywania życia Kombinatu, ale gracz nie wiedział o tym, widząc na monitorze tylko twarz przemawiającego Konsula. Istnieją plotki, jakoby Valve miało wykorzystać ten pomysł w Half-Life 2: Episode Two i przenieść umysł Breena do ciała Advisora.
- W plikach Half-Life 2 Beta można znaleźć tylko model posągu Konsula i popiersie wykorzystywane do Breencastów.
- W WC Mappack można znaleźć wersję beta biura Konsula w cytateli. Biuro jest widoczne także w konceptach Viktora Antonova.
Postacie z uniwersum Half-life'a