Dog
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(małe poprawki) |
|||
Linia 18: | Linia 18: | ||
|byt=npc_dog}} | |byt=npc_dog}} | ||
[[Plik:Dog2.jpg|200px|thumb|Dog i Alyx]] | [[Plik:Dog2.jpg|200px|thumb|Dog i Alyx]] | ||
− | '''Dog''' - robot, pupil [[Alyx Vance]]. Został dla niej stworzony przez jej ojca, [[Eli Vance|Eliego Vance'a]] | + | '''Dog''' - robot, pupil [[Alyx Vance]]. Został dla niej stworzony przez jej ojca, [[Eli Vance|Eliego Vance'a]]. Początkowo był rozmiarów normalnego psa, jednak w miarę modyfikacji wprowadzanych przez [[Alyx]] stawał się coraz większy. Dog posiada działo grawitacyjne co można dostrzec podczas zabawy z nim w [[Half-Life 2]]. |
+ | |||
*Gracz poznaje go po raz pierwszy w rozdziale gry ''[[Half-Life 2]]'' pt. [[Black Mesa East (rozdział)|Black Mesa East]]. Alyx umożliwia Gordonowi zabawę z nim przy pomocy działka grawitacyjnego. W dalszej części gry ([[Anticitizen One]]) Dog pomaga mu w ogarniętym walkami [[City 17]] podnosząc fragment muru otaczającego Cytadelę i odsłaniając przejście do niej. Dog pomaga również przy niszczeniu różnych maszyn, a także usuwaniu przeszkód z drogi. | *Gracz poznaje go po raz pierwszy w rozdziale gry ''[[Half-Life 2]]'' pt. [[Black Mesa East (rozdział)|Black Mesa East]]. Alyx umożliwia Gordonowi zabawę z nim przy pomocy działka grawitacyjnego. W dalszej części gry ([[Anticitizen One]]) Dog pomaga mu w ogarniętym walkami [[City 17]] podnosząc fragment muru otaczającego Cytadelę i odsłaniając przejście do niej. Dog pomaga również przy niszczeniu różnych maszyn, a także usuwaniu przeszkód z drogi. | ||
Linia 25: | Linia 26: | ||
*W Episode Two stacza zwycięski pojedynek ze [[Strider]]em, w rozdziale [[Poza Zasięgiem]]. Na końcu gry ratuje Alyx przed śmiercią z rąk [[Advisor]]a. | *W Episode Two stacza zwycięski pojedynek ze [[Strider]]em, w rozdziale [[Poza Zasięgiem]]. Na końcu gry ratuje Alyx przed śmiercią z rąk [[Advisor]]a. | ||
− | + | *Dog przywiązuje się do Gordona. Można to zauważyć w [[Episode One]] i [[Episode Two]]. | |
− | + | * Nie wiadomo skąd Dog wiedział gdzie znaleźć [[Gordon Freeman|Gordona]] na początku [[Episode One|Episode 1]]. | |
− | *Dog przywiązuje się do Gordona. Można to zauważyć w | + | |
− | * Nie wiadomo skąd Dog wiedział gdzie znaleźć Gordona na początku | + | |
{{Postacie}} | {{Postacie}} |
Wersja z 05:54, 31 mar 2012
Dog | |
Okres życia | Powstanie |
Przynależność | Rebelianci |
Pozycja | Ochroniarz |
Wygląd i zdolności | |
Pochodzenie | Ziemia |
Rasa | Robot |
Kolor oczu | czerwone |
Obsługa | bronie:
|
Informacje techniczne | |
Projektant | Dhabih Eng |
Byt | npc_dog |
Dog - robot, pupil Alyx Vance. Został dla niej stworzony przez jej ojca, Eliego Vance'a. Początkowo był rozmiarów normalnego psa, jednak w miarę modyfikacji wprowadzanych przez Alyx stawał się coraz większy. Dog posiada działo grawitacyjne co można dostrzec podczas zabawy z nim w Half-Life 2.
- Gracz poznaje go po raz pierwszy w rozdziale gry Half-Life 2 pt. Black Mesa East. Alyx umożliwia Gordonowi zabawę z nim przy pomocy działka grawitacyjnego. W dalszej części gry (Anticitizen One) Dog pomaga mu w ogarniętym walkami City 17 podnosząc fragment muru otaczającego Cytadelę i odsłaniając przejście do niej. Dog pomaga również przy niszczeniu różnych maszyn, a także usuwaniu przeszkód z drogi.
- W Episode One pomaga Gordonowi i Alyx dostać się z powrotem do Cytadeli. W tym celu przerzuca ich nad przepaścią w kierunku budowli, w starym samochodzie typu van.
- W Episode Two stacza zwycięski pojedynek ze Striderem, w rozdziale Poza Zasięgiem. Na końcu gry ratuje Alyx przed śmiercią z rąk Advisora.
- Dog przywiązuje się do Gordona. Można to zauważyć w Episode One i Episode Two.
- Nie wiadomo skąd Dog wiedział gdzie znaleźć Gordona na początku Episode 1.
Postacie z uniwersum Half-life'a