Chell
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m (Wycofano edycje użytkownika WesołyHeadcrabik (dyskusja). Autor przywróconej wersji to 77.253.62.166.) |
m |
||
| Linia 19: | Linia 19: | ||
{{Cytat|Nie jesteś dobrym człowiekiem. Wiesz o tym, prawda?|[[GLaDOS]]}} | {{Cytat|Nie jesteś dobrym człowiekiem. Wiesz o tym, prawda?|[[GLaDOS]]}} | ||
| − | '''Chell''' jest główną bohaterką gry [[Portal]] i [[Portal 2]]. Jej wygląd sugeruje wiek 20-30 lat. Jest pochodzenia mieszanego lub latynoskiego. W grze nosi pomarańczowy kombinezon i chodzi boso z protezami [[Advanced Knee Replacement]] przyczepionych do kolan, które pozwalają jej spadać z dużych wysokości bez otrzymywania obrażeń. Jest jedną z wielu osób biorących udział w testach [[Aperture Science]]. Akta Aperture charakteryzują ją jako wyjątkową wytrwałą i nieustępliwą w dążeniu do celu. Z tego powodu została wybrana przez [[Ratman]]a i wybudzona z komory relaksacyjnej w celu powstrzymania [[GLaDOS]]. W grze nigdy nie wymawia ani słowa. W grze można wywnioskować iż Chell została porzucona w dzieciństwie. | + | '''Chell''' jest główną bohaterką gry [[Portal]] i [[Portal 2]]. Jej wygląd sugeruje wiek 20-30 lat. Jest pochodzenia mieszanego lub latynoskiego. W grze nosi pomarańczowy kombinezon i chodzi boso z protezami [[Advanced Knee Replacement]] przyczepionych do kolan, które pozwalają jej spadać z dużych wysokości bez otrzymywania obrażeń. Jest jedną z wielu osób biorących udział w testach [[Aperture Science]]. Akta Aperture charakteryzują ją jako wyjątkową wytrwałą i nieustępliwą w dążeniu do celu. Z tego powodu została wybrana przez [[Ratman]]a i wybudzona z komory relaksacyjnej w celu powstrzymania [[GLaDOS]]. W grze nigdy nie wymawia ani słowa, jednak gdy zrzucimy na siebie kostkę (krawędzią) stęknie z bólu. W grze można wywnioskować iż Chell została porzucona w dzieciństwie. |
==Ciekawostki== | ==Ciekawostki== | ||
Wersja z 19:36, 3 maj 2012
| Chell | |
| | |
| Przynależność | Aperture Science |
| Pozycja | obiekt testowy |
| Wygląd i zdolności | |
| Pochodzenie | Ziemia |
| Rasa | człowiek, biała |
| Kolor oczu | szaroniebieskie |
| Kolor włosów | czarne |
| Obsługa | Handheld Portal Device |
| Informacje techniczne | |
| Dubbing | brak |
| Model/ka | Alésia Glidewell |
Nie jesteś dobrym człowiekiem. Wiesz o tym, prawda?
Chell jest główną bohaterką gry Portal i Portal 2. Jej wygląd sugeruje wiek 20-30 lat. Jest pochodzenia mieszanego lub latynoskiego. W grze nosi pomarańczowy kombinezon i chodzi boso z protezami Advanced Knee Replacement przyczepionych do kolan, które pozwalają jej spadać z dużych wysokości bez otrzymywania obrażeń. Jest jedną z wielu osób biorących udział w testach Aperture Science. Akta Aperture charakteryzują ją jako wyjątkową wytrwałą i nieustępliwą w dążeniu do celu. Z tego powodu została wybrana przez Ratmana i wybudzona z komory relaksacyjnej w celu powstrzymania GLaDOS. W grze nigdy nie wymawia ani słowa, jednak gdy zrzucimy na siebie kostkę (krawędzią) stęknie z bólu. W grze można wywnioskować iż Chell została porzucona w dzieciństwie.
Ciekawostki
- Najprawdopodobniej jej matką jest Caroline, asystentka Cave-a Johnson-a. Możliwe, że Cave Johnson jest ojcem Chell.
- GlaDOS, wielokrotnie wymawia sentencję, które mają wmówić Chell, że została porzucona przez rodziców.
Galeria
Concept arty
Projekt Chell dla Portal 2.


