Chell

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(glados)
m
Linia 19: Linia 19:
 
{{Cytat|Nie jesteś dobrym człowiekiem. Wiesz o tym, prawda?|[[GLaDOS]]}}
 
{{Cytat|Nie jesteś dobrym człowiekiem. Wiesz o tym, prawda?|[[GLaDOS]]}}
  
'''Chell''' jest główną bohaterką gry [[Portal]] i [[Portal 2]]. Jej wygląd sugeruje wiek 20-30 lat. Jest pochodzenia mieszanego lub latynoskiego. W grze nosi pomarańczowy kombinezon i chodzi boso z protezami [[Advanced Knee Replacement]] przyczepionych do kolan, które pozwalają jej spadać z dużych wysokości bez otrzymywania obrażeń. Jest jedną z wielu osób biorących udział w testach [[Aperture Science]]. Akta Aperture charakteryzują ją jako wyjątkową wytrwałą i nieustępliwą w dążeniu do celu. Z tego powodu została wybrana przez [[Ratman]]a i wybudzona z komory relaksacyjnej w celu powstrzymania [[GLaDOS]]. W grze nigdy nie wymawia ani słowa, jednak gdy zrzucimy na siebie kostkę (krawędzią) stęknie z bólu. W grze można wywnioskować iż Chell została porzucona w dzieciństwie.
+
'''Chell''' jest główną bohaterką gry [[Portal]] i [[Portal 2]]. Jej wygląd sugeruje wiek 20-30 lat. Jest pochodzenia mieszanego lub latynoskiego. W grze nosi pomarańczowy kombinezon i chodzi boso z [[Zaawansowany zamiennik stawu kolanowego|protezami]] przyczepionych do kolan, a potem w [[Buty wysokoupadkowe|specjalnych butach]], które pozwalają jej spadać z dużych wysokości bez otrzymywania obrażeń. Jest jedną z wielu osób biorących udział w testach [[Aperture Science]]. Akta Aperture charakteryzują ją jako wyjątkową wytrwałą i nieustępliwą w dążeniu do celu. Z tego powodu została wybrana przez [[Ratman]]a i wybudzona z komory relaksacyjnej w celu powstrzymania [[GLaDOS]].  
 +
 
 +
W grze nigdy nie wymawia ani słowa, jednak uderzy ją w głowę krawędź kostki obciążeniowej, stęknie z bólu. Z kwestii GLaDOS można wywnioskować, iż Chell została porzucona w dzieciństwie.
  
 
==Ciekawostki==
 
==Ciekawostki==
*Najprawdopodobniej jej matką jest [[Caroline]] (czyli w pewnym sensie [[GLaDOS]]), asystentka Cave-a Johnson-a. Możliwe, że Cave Johnson jest ojcem Chell.
+
*Według jednej z teorii jej matką jest [[Caroline]], asystentka Cave'a Johnsona. Możliwe, że [[Cave Johnson]] jest ojcem Chell.
*GlaDOS, wielokrotnie wymawia sentencję, które mają wmówić Chell, że  została porzucona przez rodziców.
+
 
 
==Galeria==
 
==Galeria==
 
===Concept arty===
 
===Concept arty===

Wersja z 12:44, 7 maj 2012

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

Chell
Chell ingame.jpg
Przynależność Aperture Science
Pozycja obiekt testowy
Wygląd i zdolności
Pochodzenie Ziemia
Rasa człowiek, biała
Kolor oczu szaroniebieskie
Kolor włosów czarne
Obsługa Handheld Portal Device
Informacje techniczne
Dubbing brak
Model/ka Alésia Glidewell

Nie jesteś dobrym człowiekiem. Wiesz o tym, prawda?


Chell jest główną bohaterką gry Portal i Portal 2. Jej wygląd sugeruje wiek 20-30 lat. Jest pochodzenia mieszanego lub latynoskiego. W grze nosi pomarańczowy kombinezon i chodzi boso z protezami przyczepionych do kolan, a potem w specjalnych butach, które pozwalają jej spadać z dużych wysokości bez otrzymywania obrażeń. Jest jedną z wielu osób biorących udział w testach Aperture Science. Akta Aperture charakteryzują ją jako wyjątkową wytrwałą i nieustępliwą w dążeniu do celu. Z tego powodu została wybrana przez Ratmana i wybudzona z komory relaksacyjnej w celu powstrzymania GLaDOS.

W grze nigdy nie wymawia ani słowa, jednak uderzy ją w głowę krawędź kostki obciążeniowej, stęknie z bólu. Z kwestii GLaDOS można wywnioskować, iż Chell została porzucona w dzieciństwie.

Ciekawostki

  • Według jednej z teorii jej matką jest Caroline, asystentka Cave'a Johnsona. Możliwe, że Cave Johnson jest ojcem Chell.

Galeria

Concept arty