Chell

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Dodano wiek.)
(Anulowanie wersji nr 20338 utworzonej przez 212.160.175.254 (dyskusja) Wszystkie obiekty testowe były wybudzane po 20 latach. Podana jest tam data zahibernowania.)
 
Linia 19: Linia 19:
 
{{Cytat|Nie jesteś dobrym człowiekiem. Wiesz o tym, prawda?|[[GLaDOS]]}}
 
{{Cytat|Nie jesteś dobrym człowiekiem. Wiesz o tym, prawda?|[[GLaDOS]]}}
  
'''Chell''' jest główną bohaterką gry [[Portal]] i [[Portal 2]]. Ma dokładnie 20 lat co sugeruje karta z [[Centrum wydłużonej relaksacji]] (ur. 2 marca 1976, wygasa 2 marca 1996, co jest prawdopodobną datą początku wydarzeń z [[Portal|Portala]]. Jest pochodzenia mieszanego lub latynoskiego. W grze nosi pomarańczowy kombinezon i chodzi boso z [[Zaawansowany zamiennik stawu kolanowego|protezami]] przyczepionych do kolan, a potem w [[Buty wysokoupadkowe|specjalnych butach]], które pozwalają jej spadać z dużych wysokości bez otrzymywania obrażeń. Jest jedną z wielu osób biorących udział w testach [[Aperture Science]]. Akta Aperture charakteryzują ją jako wyjątkową wytrwałą i nieustępliwą w dążeniu do celu. Z tego powodu została wybrana przez [[Ratman]]a i wybudzona z komory relaksacyjnej w celu powstrzymania [[GLaDOS]].  
+
'''Chell''' jest główną bohaterką gry [[Portal]] i [[Portal 2]]. Jej wygląd sugeruje wiek 20-30 lat. Jest pochodzenia mieszanego lub latynoskiego. W grze nosi pomarańczowy kombinezon i chodzi boso z [[Zaawansowany zamiennik stawu kolanowego|protezami]] przyczepionych do kolan, a potem w [[Buty wysokoupadkowe|specjalnych butach]], które pozwalają jej spadać z dużych wysokości bez otrzymywania obrażeń. Jest jedną z wielu osób biorących udział w testach [[Aperture Science]]. Akta Aperture charakteryzują ją jako wyjątkową wytrwałą i nieustępliwą w dążeniu do celu. Z tego powodu została wybrana przez [[Ratman]]a i wybudzona z komory relaksacyjnej w celu powstrzymania [[GLaDOS]].  
  
 
W grze nigdy nie wymawia ani słowa, jednak kiedy zostanie uderzona w głowę krawędzią kostki obciążeniowej, stęknie z bólu. Z kwestii GLaDOS można wywnioskować, iż Chell została porzucona w dzieciństwie.
 
W grze nigdy nie wymawia ani słowa, jednak kiedy zostanie uderzona w głowę krawędzią kostki obciążeniowej, stęknie z bólu. Z kwestii GLaDOS można wywnioskować, iż Chell została porzucona w dzieciństwie.

Aktualna wersja na dzień 21:34, 10 lut 2014

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

Chell
Chell ingame.jpg
Przynależność Aperture Science
Pozycja obiekt testowy
Wygląd i zdolności
Pochodzenie Ziemia
Rasa człowiek, biała
Kolor oczu szaroniebieskie
Kolor włosów czarne
Obsługa Handheld Portal Device
Informacje techniczne
Dubbing brak
Model/ka Alésia Glidewell

Nie jesteś dobrym człowiekiem. Wiesz o tym, prawda?


Chell jest główną bohaterką gry Portal i Portal 2. Jej wygląd sugeruje wiek 20-30 lat. Jest pochodzenia mieszanego lub latynoskiego. W grze nosi pomarańczowy kombinezon i chodzi boso z protezami przyczepionych do kolan, a potem w specjalnych butach, które pozwalają jej spadać z dużych wysokości bez otrzymywania obrażeń. Jest jedną z wielu osób biorących udział w testach Aperture Science. Akta Aperture charakteryzują ją jako wyjątkową wytrwałą i nieustępliwą w dążeniu do celu. Z tego powodu została wybrana przez Ratmana i wybudzona z komory relaksacyjnej w celu powstrzymania GLaDOS.

W grze nigdy nie wymawia ani słowa, jednak kiedy zostanie uderzona w głowę krawędzią kostki obciążeniowej, stęknie z bólu. Z kwestii GLaDOS można wywnioskować, iż Chell została porzucona w dzieciństwie.

[edytuj] Ciekawostki

  • Według jednej z teorii jej matką jest Caroline, asystentka Cave'a Johnsona. Możliwe, że Cave Johnson jest ojcem Chell.

[edytuj] Galeria

[edytuj] Concept arty