Chell
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
| Chell | |
| | |
| Przynależność | Aperture Science |
| Pozycja | obiekt testowy |
| Wygląd i zdolności | |
| Pochodzenie | Ziemia |
| Rasa | człowiek, biała |
| Kolor oczu | szaroniebieskie |
| Kolor włosów | czarne |
| Obsługa | Handheld Portal Device |
| Informacje techniczne | |
| Dubbing | brak |
| Model/ka | Alésia Glidewell |
Nie jesteś dobrym człowiekiem. Wiesz o tym, prawda?
Chell jest główną bohaterką gry Portal i Portal 2. Jej wygląd sugeruje wiek 20-30 lat. Jest pochodzenia mieszanego lub latynoskiego. W grze nosi pomarańczowy kombinezon i chodzi boso z protezami przyczepionych do kolan, a potem w specjalnych butach, które pozwalają jej spadać z dużych wysokości bez otrzymywania obrażeń. Jest jedną z wielu osób biorących udział w testach Aperture Science. Akta Aperture charakteryzują ją jako wyjątkową wytrwałą i nieustępliwą w dążeniu do celu. Z tego powodu została wybrana przez Ratmana i wybudzona z komory relaksacyjnej w celu powstrzymania GLaDOS.
W grze nigdy nie wymawia ani słowa, jednak uderzy ją w głowę krawędź kostki obciążeniowej, stęknie z bólu. Z kwestii GLaDOS można wywnioskować, iż Chell została porzucona w dzieciństwie.
Ciekawostki
- Według jednej z teorii jej matką jest Caroline, asystentka Cave'a Johnsona. Możliwe, że Cave Johnson jest ojcem Chell.
Galeria
Concept arty
Projekt Chell dla Portal 2.


