Dog
Wersja RidiculousTies (dyskusja | edycje) z dnia 20:17, 27 cze 2019
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
| Dog | |
| | |
| Okres życia | Powstanie |
| Przynależność | Rebelianci |
| Pozycja | Ochroniarz |
| Wygląd i zdolności | |
| Pochodzenie | Ziemia |
| Rasa | Robot |
| Kolor oczu | czerwone |
| Obsługa | bronie:
|
| Informacje techniczne | |
| Projektant | Dhabih Eng |
| Byt | npc_dog |
Dog – robot, pupil Alyx Vance. Został dla niej stworzony przez jej ojca, Eliego Vance'a. Początkowo był rozmiarów normalnego psa, jednak w miarę modyfikacji wprowadzanych przez Alyx stawał się coraz większy. Dog posiada działo grawitacyjne co można dostrzec podczas zabawy z nim w Half-Life 2.
- Gracz poznaje go po raz pierwszy w rozdziale gry Half-Life 2 pt. „Black Mesa East”. Alyx umożliwia Gordonowi zabawę z nim przy pomocy działka grawitacyjnego. W dalszej części gry (rozdział „Pierwszy Antyobywatel”) Dog pomaga mu w ogarniętym walkami City 17 podnosząc fragment muru otaczającego Cytadelę i odsłaniając przejście do niej. Dog pomaga również przy niszczeniu różnych maszyn, a także usuwaniu przeszkód z drogi.
- W Episode One pomaga Gordonowi i Alyx dostać się z powrotem do Cytadeli. W tym celu przerzuca ich nad przepaścią w kierunku budowli, w starym samochodzie typu van.
- W Episode Two stacza zwycięski pojedynek ze Striderem, w rozdziale „Poza Zasięgiem”. Na końcu gry ratuje Alyx przed śmiercią z rąk Advisora.
- Dog przywiązuje się do Gordona. Można to zauważyć w Episode One i Episode Two.
- Nie wiadomo skąd Dog wiedział gdzie znaleźć Gordona na początku Episode 1.
Postacie z uniwersum Half-life'a

