Podziemia (L4D2)
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(Utworzył nową stronę „<ikony>l4d2</ikony> {{Stub}} {{L4Drozdzial infobox |nr=2 |grafika=Underground L4D2.jpg |kampania=The Passing |gra=Left 4 Dead 2 |mapa= c6m2_bedlam |poprze...”) |
(→Ciekawostki) |
||
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez jednego użytkownika) | |||
Linia 4: | Linia 4: | ||
|nr=2 | |nr=2 | ||
|grafika=Underground L4D2.jpg | |grafika=Underground L4D2.jpg | ||
− | |kampania=[[ | + | |kampania=[[Ścieżki losu]] |
|gra=[[Left 4 Dead 2]] | |gra=[[Left 4 Dead 2]] | ||
|mapa= c6m2_bedlam | |mapa= c6m2_bedlam | ||
− | |poprzedni=[[ | + | |poprzedni=[[Brzeg rzeki]] |
− | |nastepny=[[ | + | |nastepny=[[Port (L4D2)|Port]] |
}} | }} | ||
− | ''' | + | '''Podziemia''' są drugim rozdziałem w kampanii ''Ścieżki losu'' do [[Left 4 Dead 2]]. |
− | Gracze opuszczają saferoom i idą przez ulice i budynki [[Rayford]], aż docierają do klubu Jazzowego. Okazuje się, że w piwnicach tego baru znajduje się podziemne przejście, prowadzące pod rzeką. Dalsza część rozdziału prowadzi ocalałych przez ścieki, z dwoma barierkami, które uruchamiają alarmy. Zmusza to bohaterów do przebicia się przez nieustającą hordę do Saferoomu ulokowanego na końcu ścieków. | + | Gracze opuszczają [[saferoom]] i idą przez ulice i budynki [[Rayford]], aż docierają do klubu Jazzowego. Okazuje się, że w piwnicach tego baru znajduje się podziemne przejście, prowadzące pod rzeką. Dalsza część rozdziału prowadzi ocalałych przez ścieki, z dwoma barierkami, które uruchamiają alarmy. Zmusza to bohaterów do przebicia się przez nieustającą hordę do Saferoomu ulokowanego na końcu ścieków. |
==Ciekawostki== | ==Ciekawostki== | ||
Linia 20: | Linia 20: | ||
*W barze ze stołami bilardowymi ramki okien wydają się być zrobione z drewna. Jednak kiedy w nie strzelimy, to wydadzą dźwięk tłuczenia szkła, a dziura po kuli będzie wyglądała jak po postrzale szyby. | *W barze ze stołami bilardowymi ramki okien wydają się być zrobione z drewna. Jednak kiedy w nie strzelimy, to wydadzą dźwięk tłuczenia szkła, a dziura po kuli będzie wyglądała jak po postrzale szyby. | ||
*Po prawej stronie od klubu Jazzowego można zauważyć winorośl rosnącą na ścianie. W trybie Versus jest to drabinka dla zarażonych, jednak nie została zakodowana poprawnie i ocaleni także mogą się na nią wspiąć. Jednak na górze nie znajduje się nic ciekawego. | *Po prawej stronie od klubu Jazzowego można zauważyć winorośl rosnącą na ścianie. W trybie Versus jest to drabinka dla zarażonych, jednak nie została zakodowana poprawnie i ocaleni także mogą się na nią wspiąć. Jednak na górze nie znajduje się nic ciekawego. | ||
− | *Poziom ten potwierdza, | + | *Poziom ten potwierdza, że restauracje Jules' Free Crawfish, które są prezentowane w kampanii [[Parafia]], są dużą siecią, tak samo jak Burger Tank. Obejmuje ona co najmniej całe południe Stanów Zjednoczonych. |
{{Kampanie}} | {{Kampanie}} | ||
[[Kategoria:W centrum zarazy]] | [[Kategoria:W centrum zarazy]] |
Aktualna wersja na dzień 00:52, 19 lip 2016
Rozdział 2 Podziemia (L4D2) | |
Kampania | Ścieżki losu |
Gra | Left 4 Dead 2 |
Autor | Valve Corporation |
Mapa | c6m2_bedlam |
Chronologia rozdziałów | |
Poprzedni | Brzeg rzeki |
Następny | Port |
Podziemia są drugim rozdziałem w kampanii Ścieżki losu do Left 4 Dead 2.
Gracze opuszczają saferoom i idą przez ulice i budynki Rayford, aż docierają do klubu Jazzowego. Okazuje się, że w piwnicach tego baru znajduje się podziemne przejście, prowadzące pod rzeką. Dalsza część rozdziału prowadzi ocalałych przez ścieki, z dwoma barierkami, które uruchamiają alarmy. Zmusza to bohaterów do przebicia się przez nieustającą hordę do Saferoomu ulokowanego na końcu ścieków.
[edytuj] Ciekawostki
- Jest to jeden z niewielu poziomów, w którym można zauważyć pojazd kierowany przez innych ocalonych (nie licząc intra i finałów). Drugim takim poziomem jest Kolejka górska w kampanii Karnawał śmierci, gdzie bohaterowie mogą dostrzec helikopter, przelatujący nad ich głowami.
- Dużo budynków w alejkach jest zniszczona. Oznacza to że wojsko bombardowało to miejsce w celu zatrzymania infekcji.
- W barze ze stołami bilardowymi ramki okien wydają się być zrobione z drewna. Jednak kiedy w nie strzelimy, to wydadzą dźwięk tłuczenia szkła, a dziura po kuli będzie wyglądała jak po postrzale szyby.
- Po prawej stronie od klubu Jazzowego można zauważyć winorośl rosnącą na ścianie. W trybie Versus jest to drabinka dla zarażonych, jednak nie została zakodowana poprawnie i ocaleni także mogą się na nią wspiąć. Jednak na górze nie znajduje się nic ciekawego.
- Poziom ten potwierdza, że restauracje Jules' Free Crawfish, które są prezentowane w kampanii Parafia, są dużą siecią, tak samo jak Burger Tank. Obejmuje ona co najmniej całe południe Stanów Zjednoczonych.
Kampanie w serii Left 4 Dead