Podziemia (L4D2)

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m (The Underground przeniesiono do Podziemia (L4D2): Polska nazwa.)
m (Jak niżej.)
Linia 4: Linia 4:
 
  |nr=2
 
  |nr=2
 
  |grafika=Underground L4D2.jpg
 
  |grafika=Underground L4D2.jpg
  |kampania=[[The Passing]]
+
  |kampania=[[Ścieżki losu]]
 
  |gra=[[Left 4 Dead 2]]
 
  |gra=[[Left 4 Dead 2]]
 
  |mapa= c6m2_bedlam
 
  |mapa= c6m2_bedlam
  |poprzedni=[[The Riverbank]]
+
  |poprzedni=[[Brzeg rzeki]]
  |nastepny=[[The Port]]
+
  |nastepny=[[Port (L4D2)|Port]]
 
}}
 
}}
  
'''The Underground''' jest drugim rozdziałem w kampanii ''The Passing'' do [[Left 4 Dead 2]].
+
'''Podziemia''' drugim rozdziałem w kampanii ''Ścieżki losu'' do [[Left 4 Dead 2]].
  
Gracze opuszczają saferoom i idą przez ulice i budynki [[Rayford]], aż docierają do klubu Jazzowego. Okazuje się, że w piwnicach tego baru znajduje się podziemne przejście, prowadzące pod rzeką. Dalsza część rozdziału prowadzi ocalałych przez ścieki, z dwoma barierkami, które uruchamiają alarmy. Zmusza to bohaterów do przebicia się przez nieustającą hordę do Saferoomu ulokowanego na końcu ścieków.
+
Gracze opuszczają [[saferoom]] i idą przez ulice i budynki [[Rayford]], aż docierają do klubu Jazzowego. Okazuje się, że w piwnicach tego baru znajduje się podziemne przejście, prowadzące pod rzeką. Dalsza część rozdziału prowadzi ocalałych przez ścieki, z dwoma barierkami, które uruchamiają alarmy. Zmusza to bohaterów do przebicia się przez nieustającą hordę do Saferoomu ulokowanego na końcu ścieków.
  
 
==Ciekawostki==
 
==Ciekawostki==

Wersja z 07:26, 19 sie 2014

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

Rozdział 2
Podziemia (L4D2)
Underground L4D2.jpg
Kampania Ścieżki losu
Gra Left 4 Dead 2
Autor Valve Corporation
Mapa c6m2_bedlam
Chronologia rozdziałów
Poprzedni Brzeg rzeki
Następny Port

Podziemia są drugim rozdziałem w kampanii Ścieżki losu do Left 4 Dead 2.

Gracze opuszczają saferoom i idą przez ulice i budynki Rayford, aż docierają do klubu Jazzowego. Okazuje się, że w piwnicach tego baru znajduje się podziemne przejście, prowadzące pod rzeką. Dalsza część rozdziału prowadzi ocalałych przez ścieki, z dwoma barierkami, które uruchamiają alarmy. Zmusza to bohaterów do przebicia się przez nieustającą hordę do Saferoomu ulokowanego na końcu ścieków.

Ciekawostki

  • Jest to jeden z niewielu poziomów, w którym można zauważyć pojazd kierowany przez innych ocalonych (nie licząc intra i finałów). Drugim takim poziomem jest Kolejka górska w kampanii Karnawał śmierci, gdzie bohaterowie mogą dostrzec helikopter, przelatujący nad ich głowami.
  • Dużo budynków w alejkach jest zniszczona. Oznacza to że wojsko bombardowało to miejsce w celu zatrzymania infekcji.
  • W barze ze stołami bilardowymi ramki okien wydają się być zrobione z drewna. Jednak kiedy w nie strzelimy, to wydadzą dźwięk tłuczenia szkła, a dziura po kuli będzie wyglądała jak po postrzale szyby.
  • Po prawej stronie od klubu Jazzowego można zauważyć winorośl rosnącą na ścianie. W trybie Versus jest to drabinka dla zarażonych, jednak nie została zakodowana poprawnie i ocaleni także mogą się na nią wspiąć. Jednak na górze nie znajduje się nic ciekawego.
  • Poziom ten potwierdza, restauracje że Jules' Free Crawfish, które są prezentowane w kampanii Parafia, są dużą siecią, tak samo jak Burger Tank. Obejmuje ona co najmniej całe południe Stanów Zjednoczonych.