W centrum zarazy
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Septuater (dyskusja | edycje)
(Utworzył nową stronę „{{Kampania infobox |grafika= |oryg=Dead Center |slogan="W tej promocji tniemy nie tylko ceny"<br />(''Prices Aren't the Only Things Getting Slashed'') |gra=[[Left 4...”)
następna edycja →
(Utworzył nową stronę „{{Kampania infobox |grafika= |oryg=Dead Center |slogan="W tej promocji tniemy nie tylko ceny"<br />(''Prices Aren't the Only Things Getting Slashed'') |gra=[[Left 4...”)
następna edycja →
Wersja z 14:47, 29 sie 2010
W centrum zarazy | |
Tytuł oryginalny | Dead Center |
Slogan | "W tej promocji tniemy nie tylko ceny" (Prices Aren't the Only Things Getting Slashed) |
Gra | Left 4 Dead 2 |
Autor | Valve Corporation |
Rozdziały |
W centrum zarazy to pierwsza kampania w Left 4 Dead 2. Akcja rozgrywa się w mieście Savannah w stanie Georgia[1], które właśnie zostało dotknięte infekcją. Kampania rozpoczyna się na szczycie płonącego hotelu, gdzie Oceleni są świadkami odlotu helikopterów ewakuacyjnych do innego miejsca. Postanawiają podążać za nimi przez miasto. Po drodze przechodzą m.in. przez sklep z bronią i centrum handlowe, gdzie znajduję Dodge'a Chargera z 1969 roku i uciekają nim z miasta.
Kampania pokazuje pierwszą wspólną przygodę bohaterów gry (Ocaleni nie znali się wcześniej; przedstawiają się sobie w windzie) i ich pierwsze zetknięcie się z Zarażonymi.
Ciekawostki
- Ponieważ Ocaleni nie widzieli wcześniej Specjalnych Zarażonych, nadają im własne nazwy, używane przez pierwsze dwa rozdziały.
- Niezwykłym Zarażonym, występującym tylko w tej kampanii, jest Jimmy Gibbs Jr. Może pojawić się tylko raz, w finale kampanii, a szansa na to wynosi jedynie 5%.
Przypisy
- ↑ John Walker: Left 4 Dead 2: Exclusive RPS Hands-On Preview. Rock, Paper, Shotgun, 1 czerwca 2009 [dostęp 29-08-2010].
Kampanie w serii Left 4 Dead