Stodoły

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Utworzył nową stronę „<ikony>l4d2</ikony> {{Stub}} {{L4Drozdzial infobox |nr=4 |grafika=Stodoły L4D2.jpg |kampania=Karnawał śmierci |gra=Left 4 Dead 2 |mapa= c2m4_barns |pop...”)
 
m (Ciekawostki: jeśli Witch się pojawia, to na 99% już po wyjściu z placu samochodzików i będzie można ją łatwo zdjąć "z góry", Tank zaś nie spawnuje się od razu na mapie i czasem AID przesuwa go do saferoomu - z wiadomym efektem :/)
Linia 21: Linia 21:
 
*Obydwie pary drzwi w saferoomie są drzwiami końcowymi. Po załadowaniu następnego rozdziału drzwi startowe są poprawne.
 
*Obydwie pary drzwi w saferoomie są drzwiami końcowymi. Po załadowaniu następnego rozdziału drzwi startowe są poprawne.
 
*Jeśli spojrzysz do pomieszczenia z przyciskiem do otwarcia bramek, zauważysz drzwi. Jednak po drugiej stronie drzwi jest zwykła ściana.
 
*Jeśli spojrzysz do pomieszczenia z przyciskiem do otwarcia bramek, zauważysz drzwi. Jednak po drugiej stronie drzwi jest zwykła ściana.
*Czasami [[Witch]] może pojawić się w drzwiach do saferoomu lub w środku, co może utrudnić rozgrywkę, albo i doprowadzić do porażki.
+
*Czasami [[Tank]] może pojawić się w drzwiach do saferoomu lub w środku, co może utrudnić rozgrywkę, albo i doprowadzić do porażki.
  
 
{{Kampanie}}
 
{{Kampanie}}

Wersja z 13:28, 15 kwi 2013

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

Rozdział 4
Stodoły
Błąd przy generowaniu miniatury Niekompletna konfiguracja biblioteki GD – brak funkcji imagecreatefromjpeg
Kampania Karnawał śmierci
Gra Left 4 Dead 2
Autor Valve Corporation
Mapa c2m4_barns
Chronologia rozdziałów
Poprzedni Kolejka górska
Następny Koncert

Stodoły są czwartym rozdziałem w kampanii Karnawał śmierci w Left 4 Dead 2. Ocaleni rozpoczynają w kasie biletowej kolejki górskiej. Decydują udać się na stadion, gdzie odbyć się miał koncert Midnight Riders. Mijają przy tym pozostałe atrakcje Whispering Oaks oraz stodoły. Docierają do zamkniętych bramek biletowych i uruchamiają je, wywołując alarm i atak hordy. Po przedarciu się przez zarażonych rozdział kończy się w saferoomie przy wejściu na stadion.

Ciekawostki

  • W rozdziale występują dwie minigry. Pierwsza z nich pojawia się tuż po wyjściu z saferoomu. Jest nim wielki gong. Po uderzeniu w niego bronią białą gong podskoczy do pewnej wysokości i opadnie. Jednak po użyciu adrenaliny i ponownym uderzeniu gong osiągnie maksymalną wysokość, wylatując ze słupka, zaliczając nam osiągnięcie i wywołując atak hordy.
  • Druga minigierka jest ulokowana przed stodołami. Polega na uderzaniu wysuwających się postaci. Można używać broni palnej lub broni białej, która jest skuteczniejsza i pozwala na zaliczenie kilku celów na raz. Po osiągnięciu 42 punktów maszyna zepsuje się, zaliczy nam osiągnięcie i spowoduje atak hordy.
  • Zdechłe krowy w stodołach mają ten sam model, co krowy w kampanii Krwawe żniwa.
  • W tej kampanii może wystąpić bug, który powoduje spawn dwóch Hunterów lub Smokerów.
  • Użycie swojego spreja na ścianie w saferoomie spowoduje pojawienie się obróconego spreja, lub pojawienie się go na podłodze.
  • Obydwie pary drzwi w saferoomie są drzwiami końcowymi. Po załadowaniu następnego rozdziału drzwi startowe są poprawne.
  • Jeśli spojrzysz do pomieszczenia z przyciskiem do otwarcia bramek, zauważysz drzwi. Jednak po drugiej stronie drzwi jest zwykła ściana.
  • Czasami Tank może pojawić się w drzwiach do saferoomu lub w środku, co może utrudnić rozgrywkę, albo i doprowadzić do porażki.