Plantacja
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m |
m |
||
Linia 15: | Linia 15: | ||
==Ciekawostki== | ==Ciekawostki== | ||
*Przez szczeliny w ścianach w safe roomie można zauważyć kilka niezgodności między rozdziałami. W poprzednim rozdziale jedna połowa szopy stała nad ziemią na niewielkim wzniesieniu i była podpierana drewnianymi belkami. Ale w następnym rozdziale stoi ona całkowicie na ziemi. | *Przez szczeliny w ścianach w safe roomie można zauważyć kilka niezgodności między rozdziałami. W poprzednim rozdziale jedna połowa szopy stała nad ziemią na niewielkim wzniesieniu i była podpierana drewnianymi belkami. Ale w następnym rozdziale stoi ona całkowicie na ziemi. | ||
− | *Jest to jedyny rozdział w kampanii | + | *Jest to jedyny rozdział w kampanii dziejący się za dnia. Mimo tego [[Witch]] (o ile się pojawi) będzie zachowywać się tak, jak w nocy. |
*Jeżeli grasz na poziomie normalnym i wyższym, to w końcowym etapie finału gracze będą musieli zmagać się z dwoma [[Tank]]ami zamiast z jednym. Jednak z powodu otwartej przestrzeni i ciężkiego karabinu maszynowego walka nie powinna sprawiać kłopotów. | *Jeżeli grasz na poziomie normalnym i wyższym, to w końcowym etapie finału gracze będą musieli zmagać się z dwoma [[Tank]]ami zamiast z jednym. Jednak z powodu otwartej przestrzeni i ciężkiego karabinu maszynowego walka nie powinna sprawiać kłopotów. | ||
*Mimo występowania ciężkiego karabinu maszynowego, to może on okazać się niezbyt przydatny, gdyż większa część hordy nadciąga od tyłu (to samo tyczy się Tanków). | *Mimo występowania ciężkiego karabinu maszynowego, to może on okazać się niezbyt przydatny, gdyż większa część hordy nadciąga od tyłu (to samo tyczy się Tanków). |
Aktualna wersja na dzień 16:21, 2 cze 2013
Rozdział 4 Plantacja | |
Kampania | Bagienna gorączka |
Gra | Left 4 Dead 2 |
Autor | Valve Corporation |
Mapa | c3m4_plantation |
Chronologia rozdziałów | |
Poprzedni | Slumsy |
Plantacja jest czwartym i ostatnim rozdziałem w kampanii Bagienna gorączka w grze Left 4 Dead 2. Akcja rozpoczyna się za dnia w safe roomie w drewnianej szopie. Ocaleni mijają kilka pustych domów, aż docierają do dużego budynku plantacji. Przy bramie prowadzącej do małego doku znajdują radio, którego używają do wezwania pomocy. Odpowiada im Virgil, który posiada łódź i oferuje im pomoc. Od tego czasu bohaterowie muszą odpierać narastające ataki hordy, w czym pomaga im zamontowany na 2 piętrze Ciężki karabin maszynowy. W końcu brama zostaje wysadzona i ocaleni uciekają z plantacji łodzią.
[edytuj] Ciekawostki
- Przez szczeliny w ścianach w safe roomie można zauważyć kilka niezgodności między rozdziałami. W poprzednim rozdziale jedna połowa szopy stała nad ziemią na niewielkim wzniesieniu i była podpierana drewnianymi belkami. Ale w następnym rozdziale stoi ona całkowicie na ziemi.
- Jest to jedyny rozdział w kampanii dziejący się za dnia. Mimo tego Witch (o ile się pojawi) będzie zachowywać się tak, jak w nocy.
- Jeżeli grasz na poziomie normalnym i wyższym, to w końcowym etapie finału gracze będą musieli zmagać się z dwoma Tankami zamiast z jednym. Jednak z powodu otwartej przestrzeni i ciężkiego karabinu maszynowego walka nie powinna sprawiać kłopotów.
- Mimo występowania ciężkiego karabinu maszynowego, to może on okazać się niezbyt przydatny, gdyż większa część hordy nadciąga od tyłu (to samo tyczy się Tanków).
- Nie wiadomo w jaki sposób brama na tyłach eksploduje w chwili ewakuacji. Możliwe że Virgil wysadził je w podobny sposób jak Whitaker zrobił to z cysterną.
- Budynek plantacji jest budynkiem XIX-wiecznym.
- Przeskok czasu między rozdziałami może sugerować, że Ocaleni mogli przespać dalszą noc ze zmęczenia.
- Czasem może dojść do poważnego bugu gry. Kiedy odpowiemy Virgilowi gdzie jesteśmy, to nagle brama eksploduje i uruchomi się sekwencja ewakuacji.
- Jest to bardzo rzadkie, lecz podczas grania rozdziału na poziomie ekspert lub realizm w końcowej fazie finału mogą zespawnować się trzy Tanki.
Kampanie w serii Left 4 Dead