Poświęcenie

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m
m
Linia 7: Linia 7:
 
  |gra=[[Left 4 Dead]]<br />[[Left 4 Dead 2]]
 
  |gra=[[Left 4 Dead]]<br />[[Left 4 Dead 2]]
 
  |rozdzialy=<span></span>
 
  |rozdzialy=<span></span>
# [[The Docks]]
+
# [[Doki]]
# [[The Barge]]
+
# [[Barka]]
# [[Port Finale]]
+
# [[Port (Poświęcenie)|Port]]
 
}}
 
}}
 
'''''Poświęcenie''''' (ang. ''The Sacrifice'') to składająca się z trzech rozdziałów kampania wydana w formie DLC do [[Left 4 Dead]] i [[Left 4 Dead 2]]. Jej akcja ma miejsce po ''[[Krwawe Żniwo|Krwawym Żniwie]]'' i stanowi prolog dla ''[[The Passing]]''. Jej bohaterami są [[Ocaleni]] z pierwszej części gry.
 
'''''Poświęcenie''''' (ang. ''The Sacrifice'') to składająca się z trzech rozdziałów kampania wydana w formie DLC do [[Left 4 Dead]] i [[Left 4 Dead 2]]. Jej akcja ma miejsce po ''[[Krwawe Żniwo|Krwawym Żniwie]]'' i stanowi prolog dla ''[[The Passing]]''. Jej bohaterami są [[Ocaleni]] z pierwszej części gry.

Wersja z 13:24, 18 sie 2014

Ostrzeżenie

Ta strona może zawierać szczegóły fabuły. Jeśli nie chcesz jej znać, nie czytaj tego artykułu!

Poświęcenie
The sacrifice poster.jpg
Slogan It's your funeral
Gra Left 4 Dead
Left 4 Dead 2
Autor Valve Corporation
Rozdziały
  1. Doki
  2. Barka
  3. Port

Poświęcenie (ang. The Sacrifice) to składająca się z trzech rozdziałów kampania wydana w formie DLC do Left 4 Dead i Left 4 Dead 2. Jej akcja ma miejsce po Krwawym Żniwie i stanowi prolog dla The Passing. Jej bohaterami są Ocaleni z pierwszej części gry.

Po ucieczce z placówki wojskowej Millhaven przedstawionej w komiksie The Sacrifice, ocaleni postanawiają wykonać plan Billa o znalezieniu żaglówki i popłynięciu na jedną z wysp na Florida Keys, gdzie czeka ich "słońce i bezpieczeństwo". Na drodze staje im most, i w finale kampanii jeden z Ocalonych musi się poświęcić dla reszty. Chociaż w kanonie L4D decyduje się na to Bill (tą wersję przyjęto w komiksie The Sacrifice i kampanii The Passing), to podczas kampanii wybór ten zależy od graczy.