W centrum zarazy
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
W centrum zarazy | |
Tytuł oryginalny | Dead Center |
Slogan | "W tej promocji tniemy nie tylko ceny" (Prices Aren't the Only Things Getting Slashed) |
Gra | Left 4 Dead 2 |
Autor | Valve Corporation |
Rozdziały |
W centrum zarazy (ang. Dead Center) to pierwsza kampania w Left 4 Dead 2. Akcja rozgrywa się w mieście Savannah w stanie Georgia[1], które właśnie zostało dotknięte infekcją. Kampania rozpoczyna się na szczycie płonącego hotelu, gdzie Ocaleni są świadkami odlotu helikopterów ewakuacyjnych do innego miejsca. Postanawiają podążać za nimi przez miasto. Po drodze przechodzą m.in. przez sklep z bronią i centrum handlowe, gdzie znajduję Dodge'a Chargera z 1969 roku i uciekają nim z miasta.
Kampania pokazuje pierwszą wspólną przygodę bohaterów gry (Ocaleni nie znali się wcześniej; przedstawiają się sobie w windzie) i ich pierwsze zetknięcie się z Zarażonymi.
[edytuj] Ciekawostki
- Ponieważ Ocaleni nie widzieli wcześniej Specjalnych Zarażonych, nadają im własne nazwy, używane przez pierwsze dwa rozdziały.
- Niezwykłymi Zarażonymi, występującymi tylko w tej kampanii, są pracownicy CEDA, oraz Jimmy Gibbs Jr., który może pojawić się tylko raz, w finale kampanii, a szansa na to wynosi jedynie 5%.
- Jedynie na plakacie Dead Center ocalali mają same bronie do walki wręcz.
[edytuj] Przypisy
- ↑ John Walker: Left 4 Dead 2: Exclusive RPS Hands-On Preview. Rock, Paper, Shotgun, 1 czerwca 2009 [dostęp 29-08-2010].
Kampanie w serii Left 4 Dead