Atlas i P-body

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m (Charaktery)
 
(Nie pokazano 5 wersji utworzonych przez 4 użytkowników)
Linia 15: Linia 15:
 
|projektant=
 
|projektant=
 
|byt= }}
 
|byt= }}
 +
 
'''Atlas i P-body''' to humanoidalne roboty, bohaterowie trybu kooperacji w [[Portal 2|Portalu 2]]. Zostały stworzone przez [[GLaDOS]] do zakończenia najbardziej skomplikowanych badań w [[Aperture Laboratories]], nigdy nieukończonych przez człowieka.  
 
'''Atlas i P-body''' to humanoidalne roboty, bohaterowie trybu kooperacji w [[Portal 2|Portalu 2]]. Zostały stworzone przez [[GLaDOS]] do zakończenia najbardziej skomplikowanych badań w [[Aperture Laboratories]], nigdy nieukończonych przez człowieka.  
  
Linia 23: Linia 24:
  
 
==Charaktery==
 
==Charaktery==
Jak w każdej grze Vavle, główni bohaterowie mają określony charakter. Atlas ma charakter osoby, która jest mało odważna, lecz szalona.Atlas wydaje się być bardziej ludzki. Świadczy o tym entuzjazm podczas wykonywania gestu "przytulanie" w trybie kooperacji. P-Body jest przeciwieństwem Atlas-a. Jest odważny i spokojny. Myśli racjonalnie przez co uzupełnia się z Atlas-em. Oboje tworzą świetnie zgrany duet przez co tryb kooperacji staje się bardziej ciekawszy i kolorowy.  
+
Jak w każdej grze Valve, główni bohaterowie mają określony charakter. Atlas ma charakter osoby, która jest lekko szalona, ale niezbyt odważna. Bądź nieufna. Wydaje się być dzięki temu bardziej ludzki. Świadczy o tym entuzjazm podczas wykonywania gestu "przytulanie" w trybie kooperacji. P-Body jest przeciwieństwem Atlasa. Jest odważny i spokojny. Myśli racjonalnie przez co uzupełnia się z Atlas-em. Oboje tworzą świetnie zgrany duet przez co tryb kooperacji staje się ciekawszy.
  
 
==Ciekawostki==
 
==Ciekawostki==
* Gracz, który przyjmuje postać Atlasa, jest tym samym administratorem serwera.
+
* Gracz który tworzy sesję w trybie co-op zawsze steruje Atlasem.
 +
* Na pierwszych concept artach Atlas i P-body mieli czerwone oczy.
 +
* Robota P-body można spotkać w trybie dla jednego gracza. W rozdziale [[Swędzenie]], w komorze testowej 18, gdy Wheatley łączy dwie komory w jedno, można zobaczyć przez chwilę P-body, który tańczy a następnie ucieka do wyjścia z komory.
 +
 
 
==Galeria==
 
==Galeria==
 
<gallery>
 
<gallery>

Aktualna wersja na dzień 21:21, 24 gru 2013

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

Atlas i P-body
Blue&Orange co-op trailer.jpg
Przynależność Aperture Science
Pozycja obiekty doświadczalne
Wygląd i zdolności
Pochodzenie Ziemia
Rasa sztuczna inteligencja
Kolor oczu Niebieskie i Pomarańczowe
Obsługa Handheld Portal Device
Informacje techniczne
Dubbing Dee Bradley Baker

Atlas i P-body to humanoidalne roboty, bohaterowie trybu kooperacji w Portalu 2. Zostały stworzone przez GLaDOS do zakończenia najbardziej skomplikowanych badań w Aperture Laboratories, nigdy nieukończonych przez człowieka.

Atlas (z niebieskim "okiem") jest zmodyfikowanym na potrzeby testów wymyślonych przez GLaDOS rdzeniem osobowości natomiast P-body (z pomarańczowym) - wieżyczką strażniczą.

Oba roboty korzystają z Podręcznego Urządzenia Portalowego Aperture Science. P-body tworzy portale pomarańczowy i czerwony a Atlas niebieski i fioletowy.

[edytuj] Charaktery

Jak w każdej grze Valve, główni bohaterowie mają określony charakter. Atlas ma charakter osoby, która jest lekko szalona, ale niezbyt odważna. Bądź nieufna. Wydaje się być dzięki temu bardziej ludzki. Świadczy o tym entuzjazm podczas wykonywania gestu "przytulanie" w trybie kooperacji. P-Body jest przeciwieństwem Atlasa. Jest odważny i spokojny. Myśli racjonalnie przez co uzupełnia się z Atlas-em. Oboje tworzą świetnie zgrany duet przez co tryb kooperacji staje się ciekawszy.

[edytuj] Ciekawostki

  • Gracz który tworzy sesję w trybie co-op zawsze steruje Atlasem.
  • Na pierwszych concept artach Atlas i P-body mieli czerwone oczy.
  • Robota P-body można spotkać w trybie dla jednego gracza. W rozdziale Swędzenie, w komorze testowej 18, gdy Wheatley łączy dwie komory w jedno, można zobaczyć przez chwilę P-body, który tańczy a następnie ucieka do wyjścia z komory.

[edytuj] Galeria

Technologie z uniwersum Half-Life'a

Kombinat

Bojowe

APC · Cytadela · Hunter-chopper (Helicopter) · Kapsuła headcrabów · Kula energii · Manhack · Mina · Mina energetyczna · Skrzynka z zaopatrzeniem · Stacjonarne działo pulsacyjne · Suppressor · Wieżyczka · Wieżyczka sufitowa

Cywilne

Barykada · Bunkier · Depot · Drzwi pancerne · Dystrybutor żywności · Generator energii · Kula energii · Most energetyczny · Panel kontrolny · Pole konfiskujące · Pole siłowe · Pole tłumiące · Rdzeń Cytadeli · Ruchomy mur · Skaner · Strażnica · Razor Train · Tłuczek · Zamek do drzwi · Breencast

Ruch Oporu

Alyx's Gun · Bomba Magnussona · Detektor Antlionów · Dog · EMP · Gravity Gun · Radio · Łazik · Mil Mi-8 · Muscle Car · Poduszkowiec · Rakieta

Black Ops

Broń

Wieżyczka H.E.C.U. · M2 Browning · Granat błyskowy

Pojazdy

AH-64 Apache · Ciężarówka zaopatrzeniowa M35 · V-22 Osprey

Inne

Moździerz · Urządzenie termonuklearne · Kamuflaż

H.E.C.U.

Broń

Wieżyczka H.E.C.U. · M198 Howitzer · M2 Browning · M202A1 FLASH · Umocnione działo stacjonarne · Dynamit · Mina przeciwpiechotna

Pojazdy

AH-64 Apache · Ciężarówka zaopatrzeniowa M35 · F-16 Fighting Falcon · M1A1 Abrams · M2A3 Bradley · V-22 Osprey

Inne

Mapa taktyczna · Palnik · Powered Combat Vest · Radio

Black Mesa

Apteczka · Bateria · Gluon_gun · Kombinezon HEV · MTM 8 · Rakieta · Samochód służbowy · Skaner siatkówki oka · Spektrometr antymasy · System informacyjny Black Mesy · Tau Cannon · Holograficzny Asystent · Moduł długiego skoku

Aperture Science  

Powietrzna katapulta zaufania · Kostka towarzysząca · Tuba transportowa · GLaDOS · Handheld Portal Device · Imprezowy robot eskortujący · Kamera ochrony · Komora relaksacyjna · Kula energii · Most świetlny · Bezkrawędziowa kostka bezpieczeństwa · Obciążeniowa kostka magazynująca · Obciążeniowa kostka osiowa · Pneumatyczny odpowietrznik rozmaitości · Rdzeń osobowości · Siatka dematerializująca · Superprzycisk · Gniazdo bezkrawędziowej kostki bezpieczeństwa · Promień termicznego zniechęcenia · Wieżyczka rakietowa · Wieżyczka strażnicza · Awaryjny spopielacz inteligencji · System głośników ·Sieć rur · Radio · Żel napędzający · Żel repulsyjny · Żel konwersyjny · Przełącznik · Nanoboty · Robot Enrichment · Panele · Bomby Aperture Science · Buty wysokoupadkowe · Zaawansowany zamiennik stawu kolanowego · Wieżyczka-mutant · Generator neurotoksyny

Wycięte

Żel klejący · Futbol