Atlas i P-body
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(→Ciekawostki: Czerwone oczy) |
m (→Charaktery) |
||
| (Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
| Linia 24: | Linia 24: | ||
==Charaktery== | ==Charaktery== | ||
| − | Jak w każdej grze Valve, główni bohaterowie mają określony charakter. Atlas ma charakter osoby, która jest lekko szalona, ale niezbyt odważna. Bądź nieufna. Wydaje się być dzięki temu bardziej ludzki. Świadczy o tym entuzjazm podczas wykonywania gestu "przytulanie" w trybie kooperacji. P-Body jest przeciwieństwem Atlasa. Jest odważny i spokojny. Myśli racjonalnie przez co uzupełnia się z Atlas-em. Oboje tworzą świetnie zgrany duet przez co tryb kooperacji staje się ciekawszy | + | Jak w każdej grze Valve, główni bohaterowie mają określony charakter. Atlas ma charakter osoby, która jest lekko szalona, ale niezbyt odważna. Bądź nieufna. Wydaje się być dzięki temu bardziej ludzki. Świadczy o tym entuzjazm podczas wykonywania gestu "przytulanie" w trybie kooperacji. P-Body jest przeciwieństwem Atlasa. Jest odważny i spokojny. Myśli racjonalnie przez co uzupełnia się z Atlas-em. Oboje tworzą świetnie zgrany duet przez co tryb kooperacji staje się ciekawszy. |
==Ciekawostki== | ==Ciekawostki== | ||
| − | * | + | * Gracz który tworzy sesję w trybie co-op zawsze steruje Atlasem. |
| − | * Na | + | * Na pierwszych concept artach Atlas i P-body mieli czerwone oczy. |
| + | * Robota P-body można spotkać w trybie dla jednego gracza. W rozdziale [[Swędzenie]], w komorze testowej 18, gdy Wheatley łączy dwie komory w jedno, można zobaczyć przez chwilę P-body, który tańczy a następnie ucieka do wyjścia z komory. | ||
==Galeria== | ==Galeria== | ||
Aktualna wersja na dzień 21:21, 24 gru 2013
| Atlas i P-body | |
| | |
| Przynależność | Aperture Science |
| Pozycja | obiekty doświadczalne |
| Wygląd i zdolności | |
| Pochodzenie | Ziemia |
| Rasa | sztuczna inteligencja |
| Kolor oczu | Niebieskie i Pomarańczowe |
| Obsługa | Handheld Portal Device |
| Informacje techniczne | |
| Dubbing | Dee Bradley Baker |
Atlas i P-body to humanoidalne roboty, bohaterowie trybu kooperacji w Portalu 2. Zostały stworzone przez GLaDOS do zakończenia najbardziej skomplikowanych badań w Aperture Laboratories, nigdy nieukończonych przez człowieka.
Atlas (z niebieskim "okiem") jest zmodyfikowanym na potrzeby testów wymyślonych przez GLaDOS rdzeniem osobowości natomiast P-body (z pomarańczowym) - wieżyczką strażniczą.
Oba roboty korzystają z Podręcznego Urządzenia Portalowego Aperture Science. P-body tworzy portale pomarańczowy i czerwony a Atlas niebieski i fioletowy.
[edytuj] Charaktery
Jak w każdej grze Valve, główni bohaterowie mają określony charakter. Atlas ma charakter osoby, która jest lekko szalona, ale niezbyt odważna. Bądź nieufna. Wydaje się być dzięki temu bardziej ludzki. Świadczy o tym entuzjazm podczas wykonywania gestu "przytulanie" w trybie kooperacji. P-Body jest przeciwieństwem Atlasa. Jest odważny i spokojny. Myśli racjonalnie przez co uzupełnia się z Atlas-em. Oboje tworzą świetnie zgrany duet przez co tryb kooperacji staje się ciekawszy.
[edytuj] Ciekawostki
- Gracz który tworzy sesję w trybie co-op zawsze steruje Atlasem.
- Na pierwszych concept artach Atlas i P-body mieli czerwone oczy.
- Robota P-body można spotkać w trybie dla jednego gracza. W rozdziale Swędzenie, w komorze testowej 18, gdy Wheatley łączy dwie komory w jedno, można zobaczyć przez chwilę P-body, który tańczy a następnie ucieka do wyjścia z komory.
[edytuj] Galeria
Atlas i P-body na mostach świetlnych
Bonusowe gadżety dla pre-orderowców w internetowym sklepie GameStop.
P-body widoczny na aperturescience.com

