Atlas i P-body
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(→Ciekawostki: Proszę o lekką zmianę w informacji o pomieszczeniu. Nie jest podane jakie to poomieszczenie, ponieważ nie wiem tego.) |
m (→Charaktery) |
||
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika) | |||
Linia 24: | Linia 24: | ||
==Charaktery== | ==Charaktery== | ||
− | Jak w każdej grze Valve, główni bohaterowie mają określony charakter. Atlas ma charakter osoby, która jest lekko szalona, ale niezbyt odważna. Bądź nieufna. Wydaje się być dzięki temu bardziej ludzki. Świadczy o tym entuzjazm podczas wykonywania gestu "przytulanie" w trybie kooperacji. P-Body jest przeciwieństwem Atlasa. Jest odważny i spokojny. Myśli racjonalnie przez co uzupełnia się z Atlas-em. Oboje tworzą świetnie zgrany duet przez co tryb kooperacji staje się ciekawszy | + | Jak w każdej grze Valve, główni bohaterowie mają określony charakter. Atlas ma charakter osoby, która jest lekko szalona, ale niezbyt odważna. Bądź nieufna. Wydaje się być dzięki temu bardziej ludzki. Świadczy o tym entuzjazm podczas wykonywania gestu "przytulanie" w trybie kooperacji. P-Body jest przeciwieństwem Atlasa. Jest odważny i spokojny. Myśli racjonalnie przez co uzupełnia się z Atlas-em. Oboje tworzą świetnie zgrany duet przez co tryb kooperacji staje się ciekawszy. |
==Ciekawostki== | ==Ciekawostki== | ||
− | * | + | * Gracz który tworzy sesję w trybie co-op zawsze steruje Atlasem. |
− | * Na | + | * Na pierwszych concept artach Atlas i P-body mieli czerwone oczy. |
− | * W | + | * Robota P-body można spotkać w trybie dla jednego gracza. W rozdziale [[Swędzenie]], w komorze testowej 18, gdy Wheatley łączy dwie komory w jedno, można zobaczyć przez chwilę P-body, który tańczy a następnie ucieka do wyjścia z komory. |
==Galeria== | ==Galeria== |
Aktualna wersja na dzień 21:21, 24 gru 2013
Atlas i P-body | |
Przynależność | Aperture Science |
Pozycja | obiekty doświadczalne |
Wygląd i zdolności | |
Pochodzenie | Ziemia |
Rasa | sztuczna inteligencja |
Kolor oczu | Niebieskie i Pomarańczowe |
Obsługa | Handheld Portal Device |
Informacje techniczne | |
Dubbing | Dee Bradley Baker |
Atlas i P-body to humanoidalne roboty, bohaterowie trybu kooperacji w Portalu 2. Zostały stworzone przez GLaDOS do zakończenia najbardziej skomplikowanych badań w Aperture Laboratories, nigdy nieukończonych przez człowieka.
Atlas (z niebieskim "okiem") jest zmodyfikowanym na potrzeby testów wymyślonych przez GLaDOS rdzeniem osobowości natomiast P-body (z pomarańczowym) - wieżyczką strażniczą.
Oba roboty korzystają z Podręcznego Urządzenia Portalowego Aperture Science. P-body tworzy portale pomarańczowy i czerwony a Atlas niebieski i fioletowy.
[edytuj] Charaktery
Jak w każdej grze Valve, główni bohaterowie mają określony charakter. Atlas ma charakter osoby, która jest lekko szalona, ale niezbyt odważna. Bądź nieufna. Wydaje się być dzięki temu bardziej ludzki. Świadczy o tym entuzjazm podczas wykonywania gestu "przytulanie" w trybie kooperacji. P-Body jest przeciwieństwem Atlasa. Jest odważny i spokojny. Myśli racjonalnie przez co uzupełnia się z Atlas-em. Oboje tworzą świetnie zgrany duet przez co tryb kooperacji staje się ciekawszy.
[edytuj] Ciekawostki
- Gracz który tworzy sesję w trybie co-op zawsze steruje Atlasem.
- Na pierwszych concept artach Atlas i P-body mieli czerwone oczy.
- Robota P-body można spotkać w trybie dla jednego gracza. W rozdziale Swędzenie, w komorze testowej 18, gdy Wheatley łączy dwie komory w jedno, można zobaczyć przez chwilę P-body, który tańczy a następnie ucieka do wyjścia z komory.
[edytuj] Galeria
Atlas i P-body na mostach świetlnych
Bonusowe gadżety dla pre-orderowców w internetowym sklepie GameStop.
P-body widoczny na aperturescience.com