Atlas i P-body
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m (→Charaktery) |
|||
(Nie pokazano 15 wersji utworzonych przez 7 użytkowników) | |||
Linia 11: | Linia 11: | ||
|wlosy= | |wlosy= | ||
|obsluga=[[Handheld Portal Device]] | |obsluga=[[Handheld Portal Device]] | ||
− | |dubbing= | + | |dubbing=Dee Bradley Baker |
|model= | |model= | ||
|projektant= | |projektant= | ||
|byt= }} | |byt= }} | ||
− | '''Atlas | + | |
+ | '''Atlas i P-body''' to humanoidalne roboty, bohaterowie trybu kooperacji w [[Portal 2|Portalu 2]]. Zostały stworzone przez [[GLaDOS]] do zakończenia najbardziej skomplikowanych badań w [[Aperture Laboratories]], nigdy nieukończonych przez człowieka. | ||
Atlas (z niebieskim "okiem") jest zmodyfikowanym na potrzeby testów wymyślonych przez GLaDOS [[Rdzeń osobowości|rdzeniem osobowości]] natomiast P-body (z pomarańczowym) - [[Wieżyczka strażnicza|wieżyczką strażniczą]]. | Atlas (z niebieskim "okiem") jest zmodyfikowanym na potrzeby testów wymyślonych przez GLaDOS [[Rdzeń osobowości|rdzeniem osobowości]] natomiast P-body (z pomarańczowym) - [[Wieżyczka strażnicza|wieżyczką strażniczą]]. | ||
Oba roboty korzystają z [[Handheld Portal Device|Podręcznego Urządzenia Portalowego Aperture Science]]. | Oba roboty korzystają z [[Handheld Portal Device|Podręcznego Urządzenia Portalowego Aperture Science]]. | ||
− | + | P-body tworzy portale pomarańczowy i czerwony a Atlas niebieski i fioletowy. | |
+ | |||
+ | ==Charaktery== | ||
+ | Jak w każdej grze Valve, główni bohaterowie mają określony charakter. Atlas ma charakter osoby, która jest lekko szalona, ale niezbyt odważna. Bądź nieufna. Wydaje się być dzięki temu bardziej ludzki. Świadczy o tym entuzjazm podczas wykonywania gestu "przytulanie" w trybie kooperacji. P-Body jest przeciwieństwem Atlasa. Jest odważny i spokojny. Myśli racjonalnie przez co uzupełnia się z Atlas-em. Oboje tworzą świetnie zgrany duet przez co tryb kooperacji staje się ciekawszy. | ||
+ | |||
+ | ==Ciekawostki== | ||
+ | * Gracz który tworzy sesję w trybie co-op zawsze steruje Atlasem. | ||
+ | * Na pierwszych concept artach Atlas i P-body mieli czerwone oczy. | ||
+ | * Robota P-body można spotkać w trybie dla jednego gracza. W rozdziale [[Swędzenie]], w komorze testowej 18, gdy Wheatley łączy dwie komory w jedno, można zobaczyć przez chwilę P-body, który tańczy a następnie ucieka do wyjścia z komory. | ||
==Galeria== | ==Galeria== | ||
<gallery> | <gallery> | ||
Grafika:Portal2 robots.jpg|Concept art robotów | Grafika:Portal2 robots.jpg|Concept art robotów | ||
− | Grafika:Portal 2 PC gamer 01.jpg| | + | Grafika:Portal 2 PC gamer 01.jpg|Atlas i P-body na [[Most świetlny|mostach świetlnych]] |
Grafika:Pcg b.jpg|Okładka PC Gamera z zapowiedzią Portal 2 | Grafika:Pcg b.jpg|Okładka PC Gamera z zapowiedzią Portal 2 | ||
+ | </gallery><gallery> | ||
+ | Grafika:Portal2 bonusLG.jpg|Bonusowe gadżety dla pre-orderowców w internetowym sklepie [http://www.gamestop.com/ GameStop]. | ||
+ | Grafika:Porta2-co-op-bots.jpg|Atlas i P-body | ||
+ | Grafika:Coopbotap.png|P-body widoczny na [[aperturescience.com]] | ||
</gallery> | </gallery> | ||
Aktualna wersja na dzień 21:21, 24 gru 2013
Atlas i P-body | |
Przynależność | Aperture Science |
Pozycja | obiekty doświadczalne |
Wygląd i zdolności | |
Pochodzenie | Ziemia |
Rasa | sztuczna inteligencja |
Kolor oczu | Niebieskie i Pomarańczowe |
Obsługa | Handheld Portal Device |
Informacje techniczne | |
Dubbing | Dee Bradley Baker |
Atlas i P-body to humanoidalne roboty, bohaterowie trybu kooperacji w Portalu 2. Zostały stworzone przez GLaDOS do zakończenia najbardziej skomplikowanych badań w Aperture Laboratories, nigdy nieukończonych przez człowieka.
Atlas (z niebieskim "okiem") jest zmodyfikowanym na potrzeby testów wymyślonych przez GLaDOS rdzeniem osobowości natomiast P-body (z pomarańczowym) - wieżyczką strażniczą.
Oba roboty korzystają z Podręcznego Urządzenia Portalowego Aperture Science. P-body tworzy portale pomarańczowy i czerwony a Atlas niebieski i fioletowy.
[edytuj] Charaktery
Jak w każdej grze Valve, główni bohaterowie mają określony charakter. Atlas ma charakter osoby, która jest lekko szalona, ale niezbyt odważna. Bądź nieufna. Wydaje się być dzięki temu bardziej ludzki. Świadczy o tym entuzjazm podczas wykonywania gestu "przytulanie" w trybie kooperacji. P-Body jest przeciwieństwem Atlasa. Jest odważny i spokojny. Myśli racjonalnie przez co uzupełnia się z Atlas-em. Oboje tworzą świetnie zgrany duet przez co tryb kooperacji staje się ciekawszy.
[edytuj] Ciekawostki
- Gracz który tworzy sesję w trybie co-op zawsze steruje Atlasem.
- Na pierwszych concept artach Atlas i P-body mieli czerwone oczy.
- Robota P-body można spotkać w trybie dla jednego gracza. W rozdziale Swędzenie, w komorze testowej 18, gdy Wheatley łączy dwie komory w jedno, można zobaczyć przez chwilę P-body, który tańczy a następnie ucieka do wyjścia z komory.
[edytuj] Galeria
Atlas i P-body na mostach świetlnych
Bonusowe gadżety dla pre-orderowców w internetowym sklepie GameStop.
P-body widoczny na aperturescience.com