Atlas i P-body
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m |
|||
Linia 15: | Linia 15: | ||
|projektant= | |projektant= | ||
|byt= }} | |byt= }} | ||
+ | |||
'''Atlas i P-body''' to humanoidalne roboty, bohaterowie trybu kooperacji w [[Portal 2|Portalu 2]]. Zostały stworzone przez [[GLaDOS]] do zakończenia najbardziej skomplikowanych badań w [[Aperture Laboratories]], nigdy nieukończonych przez człowieka. | '''Atlas i P-body''' to humanoidalne roboty, bohaterowie trybu kooperacji w [[Portal 2|Portalu 2]]. Zostały stworzone przez [[GLaDOS]] do zakończenia najbardziej skomplikowanych badań w [[Aperture Laboratories]], nigdy nieukończonych przez człowieka. | ||
Linia 23: | Linia 24: | ||
==Charaktery== | ==Charaktery== | ||
− | Jak w każdej grze | + | Jak w każdej grze Valve, główni bohaterowie mają określony charakter. Atlas ma charakter osoby, która jest lekko szalona, ale niezbyt odważna. Bądź nieufna. Wydaje się być dzięki temu bardziej ludzki. Świadczy o tym entuzjazm podczas wykonywania gestu "przytulanie" w trybie kooperacji. P-Body jest przeciwieństwem Atlasa. Jest odważny i spokojny. Myśli racjonalnie przez co uzupełnia się z Atlas-em. Oboje tworzą świetnie zgrany duet przez co tryb kooperacji staje się ciekawszy i kolorowy. |
==Ciekawostki== | ==Ciekawostki== | ||
− | * Gracz, który przyjmuje postać Atlasa | + | * Gracz, który przyjmuje postać Atlasa staje się tym samym administratorem serwera rozgrywki. |
+ | |||
==Galeria== | ==Galeria== | ||
<gallery> | <gallery> |
Wersja z 14:57, 18 sie 2011
Atlas i P-body | |
Przynależność | Aperture Science |
Pozycja | obiekty doświadczalne |
Wygląd i zdolności | |
Pochodzenie | Ziemia |
Rasa | sztuczna inteligencja |
Kolor oczu | Niebieskie i Pomarańczowe |
Obsługa | Handheld Portal Device |
Informacje techniczne | |
Dubbing | Dee Bradley Baker |
Atlas i P-body to humanoidalne roboty, bohaterowie trybu kooperacji w Portalu 2. Zostały stworzone przez GLaDOS do zakończenia najbardziej skomplikowanych badań w Aperture Laboratories, nigdy nieukończonych przez człowieka.
Atlas (z niebieskim "okiem") jest zmodyfikowanym na potrzeby testów wymyślonych przez GLaDOS rdzeniem osobowości natomiast P-body (z pomarańczowym) - wieżyczką strażniczą.
Oba roboty korzystają z Podręcznego Urządzenia Portalowego Aperture Science. P-body tworzy portale pomarańczowy i czerwony a Atlas niebieski i fioletowy.
Charaktery
Jak w każdej grze Valve, główni bohaterowie mają określony charakter. Atlas ma charakter osoby, która jest lekko szalona, ale niezbyt odważna. Bądź nieufna. Wydaje się być dzięki temu bardziej ludzki. Świadczy o tym entuzjazm podczas wykonywania gestu "przytulanie" w trybie kooperacji. P-Body jest przeciwieństwem Atlasa. Jest odważny i spokojny. Myśli racjonalnie przez co uzupełnia się z Atlas-em. Oboje tworzą świetnie zgrany duet przez co tryb kooperacji staje się ciekawszy i kolorowy.
Ciekawostki
- Gracz, który przyjmuje postać Atlasa staje się tym samym administratorem serwera rozgrywki.
Galeria
Atlas i P-body na mostach świetlnych
Bonusowe gadżety dla pre-orderowców w internetowym sklepie GameStop.
P-body widoczny na aperturescience.com